Modni brend Cataleya, dizajnerice Martine Ješe, nazvan po kolumbijskoj orhideji, već godinama je sinonim za ženstvene i senzualne haljine koje će svaka žena poželjeti u svom ormaru.
Zbog svojih jednostavnih, a efektnih krojeva koje laskaju svakoj ženskoj figure upravo ovaj brend izbor je mnogih žena za sve njihove važne životne prigodne. Haljine dizajnerice Martine Ješe često nose jedne od najstiliziranijih žena iz domaćeg javnog života. Riječ je o haljinama vrhunske izvedbe, prepoznatljive estetike brenda, pažljivo biranih tkanina vibrantnih boja u paleti od neonski žute do divnih nijansi ružičaste i intenzivne ljubičaste, krojenima na način da se postigao vrlo zanimljiv trodimenzionalni efekt, a asimetričnim i dubokim prorezima dodatno je naglašena sofisticirana ženstvenost same kolekcije.
Kao i dosadašnje kolekcije brenda Cataleya by Martina Ješe i recentna je kolekcija namjenjena ženama koje se vole lijepo i ženstveno odijevati i odišu samopouzdanjem pa je tako Antonija Stupar Jurkin savršeno zaštitno lice nove kampanje. Upravo je Antonija idelano utjelovljenje Cataleya žene, svoja, sigurna I slobodna.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju