Kad je javnost doznala da je za modni dio nove priče o Tračerici, koja je u Hrvatskoj dostupna naHBO GO, zadužen Eric Daman, koji je briljirao u originalnoj verziji, odmah je bilo jasno da nas čeka prilično uzbudljiva modna priča. Priča o klincima na  Upper East Side-u zanimljiva je ne samo zbog sočnih tajni koje razotkriva Instagram profil iza kojeg se krije učiteljica engleskog jezika, već i zbog super modnih izdanja koja smo vidjeli u šest dosad prikazanih epizoda nove Tračerice. Znatiželjni smo, dakako, vidjeti i što će donijeti nove epozode, koje upravo stizu na HBO GO.

BeFunky-collage (84)
HBO GO 

U intervjuima koje je davao uoči prikazivanja nove Tračerice, dizajner Eric Daman priznao je kako mu je upravo Instagram bio inspiracija za stvaranje nove modne priče. Naime, ova društvena mreža toliko je globalno prisutna da bi, doista, bilo neozbiljno ignorirati utjecaj influencera i doseg koji u modnom smislu ostvaruju upravo na ovoj digitalnoj mreži.

Originalna Gossip Girl nametnula je traku za kosu kao ultimativni modni detalj, kojeg su odjednom svi željeli nositi, a predviđa se kako će - baš zbog serije, koja je dostupna na HBO GO - svi početi obožavati neusklađene naušnice kakve nosi Julien (glumi ju Jordan Alexander) ili Zoyine vintage torbe (glumi ju Whitney Peak). Veseli i činjenica da su i muškarci u seriji poprilično stylish. Modni urednik Storyja, Marko Banjavčić, dao nam je svoj osvrt na Tračericu nekad i danas.

BeFunky-collage (86)
HBO GO 

'Nova sezona Tračerice definitivno je donijela novo uzbuđenje na scenu, posebice jer još uvijek brojni pamte neke od najzanimljivijih lookova Blair Waldorf i Serene van der Woodsen, koje su tako maestralno utjelovile Leighton Meester i Blake Lively do prije desetak godina. Bila su to neka druga vremena, kada se Facebook generacija tek stvarala, a blogovi su bili mjesto najživlje komunikacije ondašnjih milenijalaca. Moda je živjela nešto sporijim tempom, tako da su se trendovi stvarali na drugačiji način nego danas kada je sve ubrzano zbog nevjerojatne opsesije društvenim mrežama, naročito Instagramom, Twitterom i TikTok-om', smatra ovaj modni urednik, prognozirajući veliki uspjeh ove serije i u modnom smislu, baš zbog dizajnera Erica Damana.

BeFunky-collage (87)
HBO GO 

BeFunky-collage (88)
HBO GO 

'Lookovi generacije Z, koja je u središtu zbivanja, miks su iznimno popularnih dizajnerskih komada s vrtoglavim cijenama i nešto pristupačnijih, preppy lookova. Eric je izvanredan kostimograf; osim što je radio i na originalnoj Tračerici, ima i iskustvo rada i na pamtljivim look-ovima Seksa i grada, kad je asistirao briljantnoj Patriciji Field. Likovi u novoj Tračerici nose oversize komade, što je ujedno jedan od trendova ove jeseni, baš kao i accessoires, prvenstveno nakit, koji je jedan od načina da se istaknu likovi. Tu su i zanimljive torbe, koje su oduvijek bojno polje za 'pokazivanje mišića', budžeta i poznavanja jezika mode', smatra Marko Banjavčić, napominjući kako je Ericu ponovno uspjelo vizualno razigrati likove te zainteresirati novu generaciju publike, koja je danas znatno drugačija nego prije deset ili više godine kada je stvarao svoje prve lookove za Serenu i Blair.

BeFunky-collage (64)
HBO GO 

BeFunky-collage (89)
HBO GO 

'Čak i uz 'ograničenja' koja nameće školska uniforma, likovi iz serije uspijevaju pokazati zanimljiv modni stil i vrijednu kolekciju torbi, cipela, kravata, tenisica, kariranih uzoraka... Lik kanadske glumice Jordan Alexander, Julien Calloway, za sada se čini najviše inspirativan. Školska uniforma nepobitno izgleda vrlo cool s trendi Balenciaga tenisicama, čizmama krokodilskim uzorkom JW Anderson torbicama. Brucošica Zoya Lott, koju glumi Whitney Peak, nova je među elitom Manhattana, ali može nam održati nekoliko modnih lekcija, poput onih kako nositi kariranu jaknu ili oversize košulju istog uzorka te šarene veste', smatra ovaj modni urednik.

BeFunky-collage (90)
HBO GO 


Novu Tračericu možete gledati na online streaming servisu HBO GO, gdje možete pogledati i svih šest sezona originalne serije, koja se prikazivala od 2007. do 2012. godine.

*Sadržaj nastao u suradnji s HBO GO.