Ako već niste, onda je krajnje vrijeme da upoznate rad srpske dizajnerice Jelene Đokić koja stoji iza genijalnog brenda Mom's Pants.

Ovaj brend svojevrsno je odavanje počast ormaru njezine majke, a sa svojim radom je započeo još 2018. godine. Ono što nas je oduševilo kod Jelene, osim komada koje dizajnira, jest i činjenica da ne juri za trendovima i hiperprodukcijom, a što smo još saznali u razgovoru s njom, saznajte u nastavku.

Story: Tko stoji iza brenda i kako je sve počelo?

Iza brenda stoji Jelena Đokić, djevojka koja je povjerovala u svoju intuiciju, prepustila se svojim ambicijama i odlučila osobnim primjerom pokazati da se zaista sve o čemu sanjate može postići ako radite marljivo i strpljivo. Počelo je kao ideja koja mi je prošla kroz glavu jedne od onih noći kada je moj mozak radio tri sata na sat, želeći se okušati u još jednoj modnoj branši uz postojeći posao. Sve zahvaljujući maminim hlačama po kojima, između ostalog, i sam brend s ponosom nosi ime – mamine hlače.

Vjerujem da svaka djevojka ima tu posebnost koju je naslijedila od majke i za koju je emotivno vezana. Tako sam naslijedila njene plisirane hlače, originalno kupljene u Trstu 1983. godine. Kroz njih i danas imam osjećaj da živim dijelom u tom vremenu, a sama spoznaja da su to hlače koje su obilježile maminu mladost je neprocjenjiva. Stoga, za svaki komad odjeće koji proizvedemo, želim da ga naslijede sljedeće generacije, koje će se tijekom nošenja osjećati posebno, drugačije, jedinstveno.

Story: Što vas toliko/najviše inspirira u modnoj prošlosti? Ili mamin ormar? 

Energija koja je prožimala i odjeću i ljude, i sam način života. Čini mi se da su se u prošlosti stvari više cijenile, više im se obraćala pozornost. Vrijeme kada je sam život imao drugačiji oblik, ako mogu tako reći.

Story: Na vašoj stranici ima jedna zanimljiva rečenica: 'bez želje za hiperprodukcijom'... Koliko je danas frustrirajuće jednog 'malog' dizajnera nasuprot modnim divovima koji samo gomilaju robu i uništavaju kvalitetu umjesto kvantiteta?

Ovisi iz kojeg kuta gledate na način proizvodnje i plasman odjevnih predmeta. To mi nije nimalo frustrirajuće, jer se ne uspoređujem s njima. Vjerujem da se ljubav, kvaliteta i različitost uvijek u svemu prepoznaju. Manji brendovi nude jedinstvenost u svijetu koji se homogenizira, zbog čega je ključna podrška publike koja vam je odlučila vjerovati i pratiti vas.

Story: Koji su vaši najprodavaniji komadi i u kojim dijelovima svijeta imate klijente?

Najprodavaniji model je definitivno naš prvi model hlača na kojem je sve nastalo! Nakon njih dolaze razni modeli naših prevelikih odijela.

Posebno smo ove godine bili više nego ugodno iznenađeni reakcijom publike na naš sivo bijeli kaput koji je prodan u rekordnom roku!

Kako mi se većina drugih brendova oglašava na društvenim mrežama, raspon zemalja do kojih možete doći je neograničen. Stoga imamo klijente diljem svijeta, od Europe do Amerike, što bih izdvojila kao jednu od nevjerojatnih prednosti današnjice.

Story: Kako vam se kreću cijene?

Mom's Pants je brend koji se odlučio graditi korak po korak, brend čija će kvaliteta uvijek biti ispred kvantitete, a koji će donijeti određeni stupanj ulaganja. To diktira određeni cjenovni rang naše odjeće. 

Story: Što biste još željeli imati u ponudi?

Za iduću godinu imamo puno toga u planu, svakako ćemo se držati odjevnih predmeta koji će i dalje nositi ponosnu titulu statement komada.