Ljetna kampanja Alfa Vision Optike Summer in the city uvodi nas u čarobni svijet čiji narativ pripada gradskim ulicama i ljetnim čarima, a glavni akteri su - sunčane naočale.
Sporedne uloge pak idu #Alfawomen influencericama – Anamariji Raič, Eleni Dizdar i Karli Zelić koje su svojim osebujnim i autentičnim stilovima upotpunile ovu gradsku sunčanu priču.
Odlazak na plac, ispijanje jutarnje kave, turistički obilazak vlastitog grada ili poslovni ručak savršena su kulisa za sunčane naočale - ultimativni modni dodatak svake dame, poručuju fotografije nove kampanje Alfa Vision Optike. Ljeto će u svijetu sunčanih naočala biti zabavno, razigrano i nadasve šaroliko.
Kao favoriti izdvojile su se sunčane naočale koje svojim bojama i oblicima osvajaju na prvu, a potpisuju ih modna imena kao što su Bottega Veneta, Cazal, Celine, Chanel, Dior, Dita, Gucci, Loewe, Saint Laurent i Thierry Lasry.
Kao zagrebačka optika s dvadesetogodišnjome tradicijom ne čudi kako se Alfa Vision Optika odlučila novim fotografijama dočarati da i ljeto u gradu itekako može biti zabavno, pogotovo uz dobar odabir sunčanih naočala kao glavnog aduta.
Zavirite u sunčani svijet Alfa Vision Optike na adresama Centar Kaptol, Masarykova 23, Supernova Garden Mall, Ksaverska cesta 10 ili se kupnju obavite na : www.alfavision-optika.hr.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.