Internetski prodavač odjeće ASOS planira otvoriti pop-up trgovinu koja će svojim kupcima prodavati odjeću po sniženoj cijeni.

Izvori bliski brendu rekli su da razmišljaju o otvaranju 'privremenog, pop-up prodajnog mjesta' koje bi prodavalo odjeću po nižoj cijeni nego na svojoj web stranici. Navodno će prodajno mjesto prodavati odjeću koja nije u sezoni po sniženoj cijeni u pokušaju da se riješi viška zaliha.

No, nova trgovina bila bi samo privremena mjera, jer brend ne planira otvoriti fizičku trgovinu, izvještava The Mirror.

Informacija je objavljena odmah nakon što je ASOS objavio veliki financijski gubitak jer kupci smanjuju svoje proračune i troše manje na modu tijekom krize troškova života.

Online modna tvrtka zabilježila je gubitak od gotovo 32 milijuna funti u 12 mjeseci do kolovoza, u usporedbi s dobiti od 177 milijuna funti prošle godine, i očekuju da će kupci dodatno smanjiti usred rastućih troškova.

Iz ASOS-a navode da se trenutno suočavaju s 'nevjerojatno izazovnim ekonomskim okruženjem'. Također očekuje da će vidjeti 'pad na tržištu odjeće u sljedećih 12 mjeseci', ali 'ostaje uvjeren u svoju sposobnost preuzimanja udjela u toj pozadini'. ASOS je rekao da će ostvariti još jedan gubitak u sljedećih šest mjeseci - dijelom zato što će morati sniziti cijene kako bi promijenili dionice.

U lipnju je ASOS upozorio da bi smanjenje potrošnje kupaca usred krize troškova života umanjilo njegovu dobit. Grupacija je smanjila svoje izglede za prodaju i dobit nakon što je zabilježila nagli porast povrata narudžbi jer su kupci obuzdali potrošnju suočeni s rastućom inflacijom.

ASOS nije jedini online modni brend koji se bori s financijskim problemima nakon pandemije, zbog koje su se kupci vratili na velike ulice umjesto da kupuju online.