Tom Ford bio je junak svijeta dizajna 90-ih. Sve čega se primio, pretvorio je u zlato. Najbolji primjer toga jest uspjeh kuće Gucci koji počinje upravo s njime - kada je početkom posljednje dekade 20. stoljeća preuzeo kreativne uzde brenda koji je bio na rubu bankrota, u samo nekoliko godina postigao je nemoguće.

Transformirao je Gucci u jedan od najpoželjnijih potpisa u svijetu luksuza, angažirao najbolje modne fotografe za provokativne kampanje te pokrenuo lavinu histerije u javnosti koja je svaku njegovu kolekciju dočekivala s velikim uzbuđenjem. Sve što je imalo oznaku Gucci prodavalo se u enormnim količinama - baš kao i danas kada tim brendom orkestrira Alessandro Michele. Povijest se očito ponavlja, i to u ciklusima koje samo modni insajderi mogu pratiti. U međuvremenu, Tom Ford pokrenuo je svoj, jednako uspješan brend koji posljednjih nekoliko sezona proživljava pravu renesansu.

Linija make upa i parfema uvijek je bila jedna od popularnijih na tržištu, a sada su mu se bogovi na modnome Olimpu ponovno osmjehnuli. Njegove kolekcije na tjednu mode u New Yorku, koji je upravo počeo, dobivaju odlične kritike, zvijezde ponovno hrle u prve redove kako bi sudjelovale u fenomenu koji dolazi s predznakom TF. Prva revija njujorškog tjedna mode za sezonu proljeće/ljeto 2019. tako je prošla u njegovu znaku, s mnoštvom celeba u prvome redu. Glumačka legenda Tom Hanks pojavio se na reviji sa suprugom Ritom Wilson, na iznenađenje brojnih fotografa koji ga rijetko viđaju na događanjima u sklopu tjedna mode. No treba znati da je Hanks ljubitelj besprijekornih Fordovih odijela, a njegova supruga često bira haljina iz raskošnih kolekcija modnog maga.

Najveće uzbuđenje ipak je izazvala nova miljenica američke javnosti - reperica Cardi B koja se iznimnom brzinom nakon porođaja vratila pod svjetla reflektora. U pripijenoj crnoj toaleti, ukrašena dijamantima, pokazala je jedno od svojih najboljih izdanja dosad i definitivno potvrdila da će njezin zvjezdani sjaj još dugo trajati. Kako bi na najbolji mogući način dočekao novu sezonu, Tom Ford publici je predstavio kolekciju prepunu komada koji su na najbolji način presjek njegovih bestselera.

Mračni glamur misao je vodilja koja se provlači svim komadima, tako da su animalni printovi, precizno obrađena koža reptila, pregršt pripijenih haljina i zabavnih, lepršavih bunda, kao i vrhunskih odijela, dio aktualne kolekcije. Mara-me za glavu također su dobile svojih pet minuta slave jer je upravo taj modni dodatak Ford zamislio kao nešto što će žene htjeti nositi sljedećeg proljeća. Možda je doista riječ o spasonosnom rješenju zbog praktičnosti, no vrijeme će pokazati hoće li trendseterice prihvatiti njegove zamisli. Puderaste, gotovo neutralne nijanse također su doživjele comeback, nakon nekoliko sezona u drugome planu.

Fordova žena živi duh 70-ih, retro siluetu koja doziva nesputanost i seksepil uz dozu referencija s početka 20. stoljeća. Naime, nadahnuće za novu liniju odjeće i modnih dodataka pronašao je gledajući, ni više ni manje nego popularni servis za stream filmova i serija - Net-flix. Serija ‘Babylon Berlin’, smještena u dvadesete godine prošlog stoljeća u njemačkoj prijestolnici, bila je njegova polazna točka za promišljanje kolekcije.

Neočekivana inspiracija lijepo se ispreplela s njegovim prepoznatljivim autorskim rukopisom pa je efekt-nost kolekcije bila zajamčena, bez previše mijenjanja uspješnog smjera kojim ide posljednjih nekoliko godina. Inače, soundtrack serije iskoristio je za glazbenu podlogu revije i time upotpunio dojam. S dolaskom prvih većih društvenih događanja ove ćemo jeseni vidjeti koliko je Tom zapravo relevantan novoj publici. Njegov dizajn ipak najbolje živi na crvenim tepisima, uz zvjezdanu potporu slavnih ambasadorica.