Nesvakidašnja modna izložba uvela je publiku u kreativni svijet stvaralaštva i omogućila im neposredan doživljaj mode. Nekonvencionalna forma izražavanja odlično se uklopila u modnu filozofiju dizajnerica Morane Krklec, Ivane Janjić, Marijane Cigić te dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza modnog branda Unaesthetik, koji su publiku naveli na razmišljanje o različitim modnim konceptima. Bila je to uistinu jedinstvena modna večer u kojoj su uživali istinski obožavatelji mode: Kristina Šalinović, Nikolina Ristović, Mare Milin, Branka Donassy, Romano Decker, Dejan Kutić, Tihana Harapin Zalepugin, Zoran Aragović, Ivona Bevanda, Lana Puljić i mnogi drugi.3809

Visoka moda jako se često doživljava nedostupnom, obavijena velom glamura i ekskluzivnosti, što je bila glavna okosnica i ideja dizajnera koji nastupaju na CITY NEW NOW platformi. Njihova osnovna misao je uvesti publiku u samu srž nastanka odjevnog predmeta i filozofiju branda kako bi maknuli barijere i omogućili sasvim individualan doživljaj mode.

3810

Morana Krklec odlučila se za artistički skulputralni pristup novoj kolekciji i modelima koji su izrađeni od različitih vrsta crnih tkanina koje razrađenom konstrukcijom tvore zasebne forme. Dio kolekcije izrađen je od ručno rađene vunene tkanine, u prirodnoj boji posebno naglašenih rubova i šavova, upravo radi naglašavanja forme. U kolekciji za jesen/zimu 2018./19. dizajnerica koristi vunu koju tehnikom filcanja izrađuju članice udruge Goranske vunarice iz Ravne gore, od odbačene ovčje vune. Time u svom radu dizajnerica isprepliće suvremeno umjetničko stvaralaštvo, tradicijske vrijednosti i ekološki korisno djelovanje.

3813Modni brand Unaesthetik, koji potpisuje dizajner Marko Plukavec, dosljedan je u stvaranju odjevnih komada ručnom dekonstrukcijom pletiva. U potpunosti prateći slow fashion koncept, Unaesthetik je u nekoliko faza istog modela pokazao prijelaz iz komada u koji je minimalno intervenirao do potpuno raspletene forme. Sati i sati ručnog rada rezultiraju paučinastim tvorevinama satkanih od konaca koji stvaraju cjelinu odnosno kolekciju.

3812

Marijana Cigić, koja je kao pobjednica natjecanja za najbolje mlade dizajnere Fashion Incubatora, prvi put nastupila u sklopu Bipa FASHION.HR-a, publiku je uvela u svoj zamišljeni svijet likova Orke i Eme. Marijana dizajniranju pristupa na način da ne kreira samo odjevne komade već cijele životne situacije, uloge i likove koji njezinu odjeću nose. Tako su dvije sestre Orka i Ema bile glavne uloge njezinog modnog performansa kojim je predstavila svoju novu kolekciju.

3811

Ivana Jannjić, poznata po svom unisex pristupu u stvaranju kolekcije, ponudila je gledateljima „igru“ identiteta u kojem se modeli obraćaju izravno publici. Riječ je o odjeći neutralnog karaktera te na taj način koketira i sa muškim i sa ženskim ulogama ili stereotipima. Ivana gradi priču i brand u kojem se vide i mogu prepoznati snažni karakteri i osobnosti i ne želi svojoj odjeći dati muški ili ženski predznak.

Nakon programa u Gliptoteci, tjedan mode nastavlja se svečanom dodjelom modne nagrade Ana Lendvaj u Muzeju suvremene umjetnosti, 19. ožujka, a od 21. do 24 ožujka na rasporedu su revije na grandioznoj pisti u sklopu paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, na kojoj će nastupiti najpoznatija imena modne scene: Ivica Skoko u suradnji s Perwollom, Robert Sever pod pokroviteljstvom branda Lovables, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Arileo pod pokroviteljstvom branda Noelle, Marina Design, Klisab, Anthony Avangard, Price on Request, Twins u suradnji s CCC, Jelena Holec, te gosti iz Srbije i Bosne i Hercegovine Mates i Mateyaneira. Odmah nakon završetka tjedna mode, otvara se FASHION.HR pop up store, u suradnji s partnerom projekta City Centrom one koji će prvi put na ovaj način učiniti dizajnerske kolekcije dostupnijima publici, a u ponudi će se naći i neki od komada tek predstavljenih u sklopu Bipa FASHION.HR-a.