Dizajnerski duo, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, nakon povratne kolekcije koju su predstavili na prošlom Perwoll Fashion.hr potvrdio je svoj zvjezdani status, a suradnja s Doveom nije im prvo takvo iskustvo.
- Ovo nam je treća takva kampanja, a zajedničko nam je to što se trudimo biti inovativni i što smo maksimalno usmjereni na zadovoljavanje potreba naših kupaca. Trudimo se ženama učiniti život inspirativnijim i ljepšim - kazao je Robert Sever povodom ove suradnje.
Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Istraživanja pokazuju da se žene češće odlučuju za sigurniju varijantu crne i bijele nego za druge boje jer ne žele privlačiti pažnju. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za raznobojne tunike koju je u tri boje za Dove dizajnirao Robert Sever.
16. Perwoll Fashion.hr održat će se od 26. do 29. ožujka u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, a revija Roberta Severa zatvorit će modni tjedan.
Foto: Story Press