Nakon prošlogodišnje uspješne suradnje kad je kraljica društvenih mreža, kako fanovi zovu Andreu Andrassy, prvi put utjelovila DeLight ženu u jesenskoj kampanji, dizajneri i vlasnici brenda DeLight, Ivan Friščić i željka Molnar, odlučili su ne mijenjati ono što se pokazalo kao izvrstan recept za uspjeh. Stoga je jedinstvena Andrea zaštitno lice kampanje i za ljetnu kolekciju.
- Zašto opet Andrea? Zašto ne? Andrea i DeLight uspješno surađuju od prvih dana postojanja brenda. Andrea podržava i voli naš rad i, što je nama najvažnije, osjeća se dobro u svakom komadu. Od prvih dana jasno nam je za koga kreiramo i stvaramo odjeću, a Andrea utjelovljuje DeLight ženu u svakom smislu. Iznimno je uspješna u svom poslu, zna što želi, ne pristaje na kompromise, ali voli se poigravati svojim seksepilom i ženstvenošću - objasnili su odabir zaštitnog lica Ivan i Željka.
Ovi uspješni kreativci u posljednjih su se nekoliko sezona dokazali kao jedan od najboljih dvojaca na domaćoj modnoj sceni, orijentirajući se ponajprije na osmišljavanje haljina za poslovne prilike i glamurozna odijela za kojima su posebno poludjele brojne ljubiteljice vrhunskog stila i modne insajderice te influencerice s društvenih mreža koje prate svaki njihov korak. Njihov osjećaj za ono što nedostaje domaćem tržištu pokazao se kao dobitna kombinacija, a kako doznajemo, uskoro će početi suradnju o kojoj ćemo sigurno još čuti. Zavodljivi krojevi laskaju figuri i ističu ono najbolje, a lepršavi materijali ugodni su za nošenje i nesmetano uživanje u vrućim danima ljeta. Nezaobilazni power suit ovaj je put osmišljen u nježnim, pastelnim bojama i s cvjetnim uzorkom pa će zasigurno osvojiti svaku poslovnu ženu.
- S velikim zadovoljstvom prihvatila sam poziv za snimanje ljetne kampanje. Mislim da je već svima jasno koliko volim DeLight, a možda i više od same odjeće volim otkrivati ženstveni dio sebe u fanstastičnim komadima - naglasila je Andrassy.
Ne odstupajući od ideje da kreiraju i stvaraju odjeću za odvažne i samouvjerene žene koje inzistiraju na besprijekornim krojevima i materijalima, ali imajući u vidu i da je ljeto najopuštenije i najzabavnije doba godine, inspiracija za ljetnu kolekciju ovom kreativnom dvojcu bili su osjećaji - sreća, veselje i opuštenost. Svoju su najbolju pozivnicu za dugo toplo ljeto odaslali u javnost i jasno servirali svoj modni gem, set i meč. Za frizure na setu pobrinuo se GT salon pod vodstvom talentirane Isabel Prpić, a make up je djelo Ines Krajnović.