Modni dvojac Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, publici i kritici poznatiji pod nazivom brenda Klisab, snimio je vizuale za ljetnu kolekciju koja je nedavno premijerno predstavljena u zagrebačkom concept storeu Garderoba. Na stranicama Storyja ekskluzivno predstavljaju novu kampanju za ljeto 2018. godine. Kolekcija koja je logičan nastavak one proljetne, prikazane na tjednu mode Bipa Fashion.hr prije nekoliko mjeseci, savršeno je prilagođena dugom toplom ljetu jer u prvi plan stavlja komade opuštene forme koji spajaju slobodu pokreta i eleganciju. Naglasak je ovaj put na haljinama, a posebnost su tkanine koje su bojene ili tretirane ručno pa su posrijedi  uistinu unikatni komadi. Minimalizam kao zaštitni znak ovoga modnog brenda uvijek se ogleda kako u kolekciji i odjevnim kombinacijama tako i u fotografijama koje komuniciraju ključnu filozofiju brenda. 

U samo nekoliko godina ovaj je modni dvojac izgradio svoj brend u jedan od najpopularnijih na domaćoj modnoj sceni, čime su se Marko i Tomislav svrstali uz bok mnogo etabliranijim kolegama. Njihove vizije stila nadilaze okvire trendy mode, ispisuju svoja pravila igre te grade imidž modnih aspiranata. Dizajn je to koji nose istaknute urednice lifestyle časopisa i stilistice, poznavateljice svijeta luksuza i osobe koje se žele istaknuti u masi. Nikad fokusirani na preveliku komercijalnost, dovoljno mladi da mogu biti avangardni i pomalo drski u svome pristupu ženskome odijevanju, ovi zaigrani kreativci imaju viziju razvoja, što je apsolutno osvježenje na sceni koja pati od nedostatka jasne strategije razvoja modnih brendova. 

- Trenutačno smo potpuno usredotočeni na nove ideje za jesensku kolekciju, koja će već početkom rujna biti dostupna u concept storeu Garderoba. Do kraja godine bit ćemo fokusirani i na distribuciju kolekcije u inozemstvo. Također, ponosni smo zbog odličnoga uspjeha ručnih torbi Klisab koje izazivaju odlične reakcije ljubiteljica našeg dizajna - izjavili su u povodu predstavljanja novih vizuala, kojima su se posvetili nakon prezentacije kolekcije na modnoj pisti prije nekoliko mjeseci.

- Između revijskog predstavljanja i službene objave vizuala uvijek si ostavimo nešto više vremena kako bismo osjetili kako kolekcija diše, što je publici najdraže te kako bismo je nadopunili  novim komadima. Zbog toga je kampanja predstavljena u nešto kasnijem terminu - objašnjavaju dizajneri. 

Fotografkinja Petra Mrša ponovno je stala iza objektiva, a Ivana Vukušić, Laura Bračun, Mia Matić i Mirna Bralić iz agencije Talia Model spremno su pozirale noseći najbolje komade iz kolekcije. Styling kampanje potpisuje Ana Nikačević, kosu Matej Tonković, a pročišćeni i gotovo eterični make up djelo je Petre Sever za Estée Lauder.