Ove sezone Smart Fashion Week Zagreb održava se pod krovnim sloganom '#WhatAreYouFOR' gdje 'FOR' označava pozitivan stav. Biti protiv svega i svih - biti negativan, uvijek je lakši način. Biti pozitivan, biti FOR, STAV je koji može promijeniti svijet. "Suradnja s Fashion Weekom Zagreb ima za cilj promicati moderniji i dinamičniji način života. Stoga smo našu suradnju u posljednje vrijeme komunicirali putem teasera, a sve kako bi motivirali ljude da budu sretniji i veseliji, da budu svoji, da se pitaju što mogu učiniti kako bi promijenili svijet. Moda je za (FOR) one sa stavom, za (FOR) optimiste, za (FOR) one koji sanjaju veliko, za (FOR) kreativce, za (FOR) one dobrog srca, za (FOR) one koji propituju svoje mjesto u svijetu, za (FOR) one s pozitivnom energijom, za (FOR) one kojima i kad ne ide u životu i kad se osjećaju grozno, pronalaze svijetlu točku u životu i ne daju se. Smart je upravo sve to i sigurna sam kako će novi modeli pronaći svoje nove urbane vlasnike", rekla je Sanja Buterin, voditeljica marketinga & PR-a Star Importa. "Priča kampanje govori upravo o takvoj dobroj energiji. Petra, naše zaštitno lice, djevojka je sa stavom, svjesna sebe, svoje unutarnje i vanjske ljepote, svjesna trenutka i brzine življenja, željna dobrog i kvalitetnog večernjeg izlaska, šetnje gradom, dobrog društva, smijeha, zabave... Petra je za (FOR) urbani grad", izjavila je vezano uz kampanju direktorica Smart Fashion Weeka Zagreb, Sarah Josipović te najavila najiščekivanije izdanje Fashion Weeka do sada koji uz novog partnera Star import - donosi pregršt kolekcija proljeće/ljeto 2015. kvalitetnih domaćih modnih dizajnera te renomiranih inozemnih dizajnera s londonskog, pariškog, berlinskog i madridskog tjedna mode i naravno, uz mnogo dobre i urbane zabave. Star Import kao generalni zastupnik Daimler AG vozila s brendovima Smart i Mercedes-Benz kroz svoje modele promiče urbani način života, a na ovogodišnjem Fashion Week Zagrebu predstaviti će, po prvi puta u Hrvatskoj, najinovativnije urbano vozilo – novi Smart. Smart FORTWO i Smart FORFOUR će za ovu priliku dobiti potpuno novi dizajnerski izgled, osmišljen u suradnji s britanskim The Rodnik bandom. Time će se kampanja 'FOR a fashionable city' potvrditi kao savršena kombinacija novih modernih automobila, mode i dizajna te moderna i urbana Zagreba.

Zaštitno lice ovesezonske kampanje je Petra Frković koja je ove godine proglašena najatraktivnojom Hrvaticom. Kampanju potpisuje već provjereni FWZ team: osnivačica i kreativna direktorica Suzy Josipović Redžepagić, fotograf Goran Matijašec, make up Kristina Atletić za Profokus, frizura Rene Inglese za frizerski institut Rene te styling Marina Lacković za Larie. Foto: Goran Matijašec