Godinama ste dio modne industrije. Koliko je to utjecalo na razvoj vašeg stila? Može li se zaključiti da modeli imaju nepogrešiv ukus? Naravno da je utjecalo, kad si na izvoru noviteta. No smatram da to moraš imati i u sebi, kao neku vrstu umjetnosti, talenta, jer, primjerice, cijeli život gledam djeda, tetu i prijatelje kako kartaju belu pa je nikad nisam naučila. Kako se vaš stil promijenio otkako ste majka? Kada sam postala majka, stil mi se nije osobito promijenio, osim što je ponekad potrebna praktičnost, primjerice za park i plažu. Inače se ne odričem ni bijele nijanse, ni lepršavih haljina, ni visokih potpetica. Danas se nalazite i s one druge strane - dizajnerske. Vlasnica ste modne marke Jolie Petite. Što je najteže u tom poslu? Ne smatram se dizajnericom, jer bih time uvrijedila ljude koji su se školovali za to. Ja sam poput onih koji sami sebi postavljaju pločice, popravljaju perilice za pranje rublja i pećnice i ne treba im majstor jer su jednostavno za to talentirani i ništa im nije teško! Kakvu ženu vidite u svojoj odjeći? U odjeći Jolie Petite vidim veselu, zaigranu ženu, neopterećenu statusom i godinama, koja se zna veseliti modi bez obzira na sve probleme koje život nosi. Iz našeg showrooma svi izađu veseli, a kada dođu kući, sjednu za računalo i uživaju u narudžbama onoga što su vidjeli i isprobali, barem nam tako nam kažu. Posebno ih veseli to što je pošiljka drugi dan na njihovim vratima. Javljaju nam se žene iz cijelog svijeta, šalju fotografije, a najponosniji smo na to što nam pišu kako ih zaustavljaju na ulici i pitaju gdje su to kupile. Nastojimo stvoriti brend koji je, rekla bih, oslobođen od ‘tako mora biti ove sezone’. Naravno da za naše stalne kupce svake sezone imamo nešto novo što prati svjetske trendove. No imamo i basic liniju, jer dolaze nove generacije curica koje nas tek otkrivaju. Kakav god stil imale, kod nas mogu naći nešto čime ga mogu upotpuniti, bilo kao zanimljiv detalj, poput marame ili šala, bilo nešto poput kaputa,veste, majice ili haljine. U stvaranju brenda vodio me današnji stil života koji nam je nametnuo žestok tempo. Kada mi se jako žuri, odjenem traperice i vestu Jolie Petite i odmah sam spremna. Kako se nosite sa starenjem, s obzirom na to da je vaš posao vezan za ljepotu i mladost? Budući da imam 31 godinu, ne mogu još govoriti o starenju jer se sad najbolje osjećam. Mama je bratu i meni često govorila kako jedva čeka da uđemo u tridesete i izađemo iz ‘krvavih dvadesetih’ i da joj neće biti žao što će i ona tada biti starija. Danas znam o čemu je govorila. Čovjek tada sve uredi, djeca rastu, a život je pred nama. Možda smo s dvadeset lijepi jer smo mladi, no u tridesetima doista dolazi ono nešto iznutra, onaj dio koji nas proljepša kako god izgledali. Susrećem prijateljice koje su mi danas ljepše nego prije. A kad je o mom poslu riječ, uvijek mogu biti nečija mama u reklami. Na što ste u karijeri najponosniji? Na činjenicu da su me ponovno zvali svi za koje sam radila, po deset godina radila sam za iste klijente. Za Mango sam snimala četiri kampanje, iako su oni poznati po tome da nakon druge mijenjaju manekenke. Ponosna sam i na to što nisam bila stroj, uvijek sam stizala kući, svojoj obitelji. Razgovarala: Nikolina Kunić Fotografije: Šime Eškinja Styling: Davor jelušić Šminka: Morana Čok Kosa: Salon Teuta