Pod pokroviteljstvom beauty brenda Noelle, dizajner Robert Sever će potkraj mjeseca u sklopu modnog događanja Bipa Fashion.hr na Zagrebačkome velesajmu predstaviti kolekciju za jesen/zimu 2017./2018. kojom će u prvi plan staviti garderobu za snažne, stylish žene koje se ne boje pokazati odvažan stav i stil. Više o kolekciji doznali smo u razgovoru s modnim dizajnerom koji već godinama uspješno gradi svoj brend na domaćoj sceni. Samostalnom revijom predstavit ćete prćt-a-porter liniju. Kako ste zamislili ovu sezonu? Kojim ste se smjernicama vodili u osmišljavanju linije?  Prije nekoliko godina odlučio sam napraviti zaokret u funkcioniranju i stvaranju estetike brenda, tako da svakom novom kolekcijom razvijam prepoznatljiv stil blago koketirajući s nekim novim tendencijama. No osnova je uvijek ista pa su u tom kontekstu novi modeli  nastavak ideje koju imam o tome kako treba izgledati suvremena žena. Moja se ideja ogleda upravo kroz prizmu estetike RS brenda. Novost je što ću predstaviti i manju selekciju muške odjeće koja je estetski, naravno, u simbiozi sa ženskom linijom.

U čemu je razlika između kolekcije ‘Dunja’ i ove koju trenutačno dovršavate? ‘Dunja‘ je predjesenska kolekcija, manja selekcija odjeće kojom omogućujem klijenticama da izvan velikih sezona imaju opciju kojom će osvježiti svoj stil. Kako je resort kolekcija nastavak proljetne priče, tako je ova za jesen zapravo uvod u zimsku. Kakvo ste nazvali kolekciju i zašto?  Nova kolekcija zove se ‘Kristina’. Naime, postoji anegdota kada je moja prijateljica Kristina Bangoura prilikom jednog susreta doslovno rekla: 'Bok! Kaj bi se nova kolekcija mogla zvati Kristina?' Njezina me neposrednost, naravno, osvojila pa sam joj odgovorio:  'Bit će Kristina.' Kako je ona prošle zime bila jedno od zaštitnih lica kampanje, nazvati tako kolekciju činilo mi se kao lijepa gesta i odličan način da proslavimo naše prijateljstvo. Inače, sva imena kolekcija RS inspirirana su stvarnim ženama. Vaš brend ne bježi od trendova. Štoviše, interpretirate ih na svoj način. Biste li izdvojili pokoji iz nove linije? Ne volim riječ trend i više idem za time da je moj brend stilski prepoznatljiv. No svakako mi laska kada je odjeća koju dizajniram prepoznata kao suvremena te kada ispunjava potrebe moderne žene i muškarca. Kolekciju sam upotpunio prekrasnim kaputima, i to u obje linije, kao i s pregršt dnevnih kombinacija, a time se najviše volim baviti.
U pravilu svaka kolekcija brenda RS donosi i bestselere. Koji je to komad bio u prethodnoj?  Haljinu ‘Sophia’ žene različite građe i dobi  prepoznaju kao omiljeni odjevni predmet pa je  već treću kolekciju najtraženiji artikl. Tu su i  haljine ‘Iris’ i ‘Julija’ te košulja ‘Angie Rose’. Sve te artikle, naravno, imam u novoj kolekciji, ali izrađene su od novih materijala i s ponekim novim detaljem. Celebrity svijet i vaš dizajn skladno se dopunjuju. Koju modnu odlikašicu najviše volite vidjeti kako pozira u vašim kreacijama?  Volim, i to baš jako, kako Ecija Ojdanić nosi moje kreacije u svakodnevnim prilikama, kao i Katarina Baban. Ana Begić Tahiri i Zrinka Cvitešić uvijek rado nose brend RS.
Prati li vašu ovosezonsku priču i kolekcija modnih dodataka?  Volim raditi total look pa sam pripremio selekciju nakita, kruna, kapa, šalova i bandana za žene i muškarce. Kada biste morali izdvojiti najomiljeniji komad iz arhive RS-a, što bi to bilo?  Izdvojio bih žutu kukičanu suknju koja je već tri godine komad za kojim žene žude i čekaju ga svake sezone. Taj je artikl u mnogočemu uveo moj brend u novu epohu, kako volim nazivati posljednje tri godine svog djelovanja u Hrvatskoj.
Razgovarao: Marko Banjavčić Foto: Marko Grubišić