Svijet modne industrije, koji na svjetskoj razini u samo nekoliko kvartala uprihodi nekoliko milijardi dolara i gotovo na tjednoj razini diktira nove imperative odijevanja brojnih žena, definitivno nije isto mjesto kao nekad. Razvojem društvenih mreža, kao i popularizacijom Instagrama u drugoj dekadi 21. stoljeća, počele su znakovite promjene koje su uzrokovale tektonske pomake upravo tamo gdje i najjače odjekuju - u vizijama svakodnevnog odijevanja mladih djevojaka koje su najbolji i zasigurno najodaniji potrošači industrije luksuza. Dok je za većinu profil na Instagramu isključivo zabava u dragocjenim slobodnim trenucima, neki pak taj servis, i to poslovno potpuno opravdano, shvaćaju vrlo ozbiljno. Miks popularne kulture i one koja se stvara u bespućima digitalnih aplikacija iznjedrio je neka nova imena na estradnoj, a osobito na modnoj sceni koja je u nekoliko godina dobila nove heroine stila. 

Djevojke koje su imale tu sreću da talentom ili pak zbog prepoznatljivosti slavnih roditelja postanu dijelom novinskih stupaca, vrlo su smjelo iskoristile snagu brze objave na društvenim mrežama i postale pravi generatori novog stila, a pritom su i jako dobro zaradile. Pionirka tog fenomena je Kendall Jenner, atraktivna kći Kris i Brucea Jennera (od 2015. - Caitlyn), koja je zahvaljujući slavnim polusestrama i televizijskoj uspješnici ‘Keeping Up with The Kardashians’ postala zvijezda i prije nego što je počela ozbiljno raditi na modnoj sceni. Obiteljska zvjezdana prašina osigurala joj je brojne pozivnice za najvažnije partyje u Hollywoodu, unosan ugovor s agencijom za modeling te naslovnice svjetskih modnih tiskovina. Kendall trenutačno na društ-venim mrežama broji više od 90 milijuna pratitelja i stvara trendove svakom objavom na profilu, gdje samo jedna fotografija dobiva više od milijun lajkova i na tisuće komentara.

Sličnom taktikom koristi se i Bella Hadid, kći bivšega nizozemskog top-modela Yolande Hadid, čiji je očuh, slavni skladatelj David Foster, zasigurno utjecao za njezin brzinski uspon na američkoj, a posljedično i na svjetskoj sceni. Angažmani za najveća imena modnog luksuza - Fendi, Dior i Moschino - učinili su je jednom od najvažnijih djevojaka industrije. Zbog osebujna i ponekad vrlo provokativna stila često je predmet rasprave na društvenim mrežama, ali i u medijima koji ga žustro seciraju. 

Tijekom 2017. dogodio se prilično strelovit, ali nimalo neočekivan uzlet nove glazbene ikone koja upečatljivim stilom mijenja paradigmu prihvatljivog. Cardi B hitom ‘Bodak Yellow’ i najnovijim albumom ‘Invasion of Privacy’ pomela je konkurenciju. Pozvala je u pomoć najbolje holivudske stiliste i redefinirala stil crne junakinje s opakih ulica njujorškog Bronxa, ostavivši iza sebe kolegice Nicki Minaj i Lil’ Kim. 

Jedna od najzanimljivijih mladih glumica i pjevačica, djevojka gotovo eterične ljepote, Zendaya, trenutačno je miljenica modne industrije. Prije nekoliko godina brojni dizajneri nisu htjeli ni čuti za nju, a kamoli je odijevati za crvene tepihe, barem tako tvrdi njezin stilist Law Roach, ali danas je situacija drukčija. Obožava je Anna Wintour, urednica američkog izdanja časopisa Vogue, zasjala je posljednje dvije godine na Met Gali i zasigurno je jedna od ponajbolje odjevenih mladih zvijezda u svijetu. Njezin profil na Instagramu pravo je mjesto za inspiraciju, odlična platforma za plasiranje rada omiljenih dizajnera u novi modni Olimp, koji se više ne definira na stranicama časopisa nego u rukama novih modnih konzumenata - milijuna ljudi klikom na pametnim telefonima.

Pomoću sveprisutnosti profila na društvenim mrežama zvijezda i zvjezdica čija lica i rad prepoznajemo u trenu, ljubiteljima mode sada su još dostupniji brojni brendovi, i to u privatnosti doma. Digitalno doba definitivno je promijenilo pravila igre, a ove slavne djevojke to najbolju pokazuju. Njihov život postao je dio marketinške slagalice najvećih svjetskih korporacija, dok konzumenti u pravilu imaju pogrešnu percepciju i misle da samo voajerski uživaju u nevjerojatnim dogodovštinama bogatih i slavnih. Kad se analizira niz njihovih objava na društvenim mrežama, vidljivi su poznati hashtagovi koji su ujedno i najbolja reklama dizajn