Janko Popović Volarić postao je zaštitno lice muškog modnog brenda Galileo. U novoj kampanji utjelovljuje samopouzdanog, uspješnog muškarca. A ovom je ulogom glumac postao dosljedan nasljednik brazilskog supermodela Pedra Soltza, hrvatskog nogometnog reprezentativca Vedrana Ćorluke, stand-up komičara Ivana Šarića i Manuela Štrleka, hrvatskog rukometnog reprezentativca. Janko Popović Volarić model je za kampanju proljeće/ljeto 2017. koji se nametnuo kao logičan izbor, jer slovi kao osoba s velikim smislom za modu i estetiku, važno mu je izgledati jednostavno, urbano ali i elegantno, a upravo to je pronašao u novoj kolekciji modnog brenda Galileo. Muževni glumac tako je utjelovio muškarca za 21. stoljeće, poslovnog ali s dozom urbanosti i naglašene elegancije. Upravo onakvog kakvog modni brend predstavlja. Iako se Galileo može okarakterizirati kao brend za mušku poslovnu modu, on u svom modnom portfelju nudi mušku modu za svaku prigodu; odjeću, obuću i modne dodatke za ležernije, sportske varijante. Imati dobro muško odijelo glavni je prioritet svakog muškarca. Kako se današnji muškarci koji žive sve ubrzanijim načinom života sve više trude pronaći odjeću koja ide u korak sa svjetskim trendovima, Galileo im tu nudi uslugu i sve što traže mogu naći na jednom mjestu. Upravo u modnom brendu Galileo mogu za sebe pronaći najbolje i najkvalitetnije komade.
Story 2150
– Moram priznati da se nisam često nalazio u ulozi modela, no bilo je ugodno i zabavno snimanje, ipak sam ja muškarac sa stilom, pokreću me samopouzdanje i ambicija. To sam ja. Galileo muškarac – kaže Janko o snimljenoj kampanji. Nije imao tremu, ali bilo mu je izuzetno ugodno i opušteno stati ispred objektiva iznimno poznatog fotografa Gorana Čižmešije. Tekst i fotografije: Promo