Vrijedna, ekspresivna, izvrsno raspoložena te tako specifična, Ogi Antunac već godinama na domaćoj modnoj sceni predstavlja stalnu figuru od koje se mnogo očekuje i dobiva. Prije nekoliko godina napravila je iskorak na svjetsku modnu scenu, kada je na velikim europskim i američkim modnim sajmovima predstavila svoju viziju stila. Ogi i dalje stvara za domaće i svjetsko tržište, zaposlenija je no ikad prije i upravo je predstavila kolekciju za sljedeće proljeće.
Vaš rad doslovno je izvan standardne hrvatske ponude. Naime, upravo ste predstavili kolekciju za sljedeće proljeće. Kako ste se odlučili na tako hrabar iskorak?
Taj hrabar iskorak započeo je prije sedam godina, kada je počelo i predstavljanje na inozemnom tržištu. Modni sustav tako funkcionira pa ako želite biti dio njega, morate poštovati pravila. Kako i hrvatski kupci na taj način kupuju kolekcije, nije izvan hrvatske standardne ponude.
Američko, kanadsko, ali i europsko tržište mjesto je gdje gradite svoj modni biznis. Je li to najbolji način i za brojne kolege iz branše?
Teško mi je davati savjete i nisam sklona sugerirati što je najbolje. Hrvatsko je tržište jako malo pa je nekome tko želi razviti biznis normalno okušati se i na nekom drugom tržištu. Tako dobivate pravu potvrdu brenda, kao i mogućnosti da se on ozbiljnije razvije. Taj put nije nimalo lagan i svatko tko se priprema za njega, mora znati da neće uspjeti preko noći.
Jeste li estetiku svog brenda prilagodili potrebama drugih tržišta? Znamo da izvan hrvatskih okvira vladaju neki drugi stilski imperativi.
Estetika mog brenda je više-manje ponajprije odraz moje estetike. Imam privilegij što mogu dizajnirati za vlastiti brend koji gradim onako kako ga ja vidim. Činjenica je da je tržišna niša kojoj sam okrenuta zapravo ono što se vani zove pret-a-porter i takva kolekcija mora obuhvaćati sve odjevne artikle potrebne za total look. U inozemstvu su stilski imperativi prepoznatljiv dizajn, nosivost i udobnost. Brend LINK upravo to i nudi.
Gledajući vašu aktualnu kolekciju, stječe se dojam da ste se potpuno okrenuli funkcionalnom, udobnom, ali i chic stilu za urbanu svakodnevicu. Kako biste vi opisali estetiku aktualne kolekcije?
Još nije aktualna, bit će od veljače 2019., a opisala bih je kao novu, svježu, modernu energiju. Oduvijek me privlačilo da dominantna boja bude bijela, a kolekcija transparentna. Ima i mnogo sportskih elemenata jer smanjuju ozbiljnost odjeće, što mi je privlačno, a u konačnici trenutačno i moderno.
Na čemu je naglasak ove sezone? Što ćemo nositi sljedećeg proljeća?
Naglasak sezone je na kombinaciji sportskih i fensi elemenata.
Koji je ključni komad kolekcije i zašto?
Svakako kombinezon, nakon duljeg vremena vratila sam se dizajnu kombinezona i baš sam uživala.
U novoj kolekciji akcentirali ste i high tech materijale. Kako planirate razvijati taj odnos? Je li teško nabaviti takve tkanine/materijale? Kako ih tretirate?
Tkanina me uvijek inspirira pa mnogo pozornosti posvećujem pronalasku tih posebnih materijala. Inače sam sklona koristiti neočekivane tkanine.
Planirate li ostati u Hrvatskoj?
Volim živjeti u Hrvatskoj i zapravo mi je ideja cijeli posao razvijati iz Zagreba. Putovanja me inspiriraju i odlična su za posao jer upoznajem nove ideje i ljude, ali se uvijek nekako vratim doma.