Nova cruise kolekcija Diane Viljevac donosi neodoljivu jednostavnost pročišćene estetike. Atraktivnim, body conscious i romantičnim komadima obraća se ženama koje žele naglasiti svoju figuru i senzualnost. Pritom su nesputanost i udobnost prilikom nošenja dodatno naglašeni minimalističkim krojem i puderastim nijansama koje prevladavaju u kolekciji. Kao lajtmotiv pojavljuje se svila, iznimno čvrst materijal, iako taktilno djeluje nježno i krhko. Baš je takva i žena kojoj se dizajnerica obraća ove sezone najnovijom kampanjom s potpisom Karmen Poznić.
Žene koje nose dizajn Viljevac krhke su i nježne vanjštine, ali samosvjesne, slobodne i jake. Nenametljive, ali uvijek privlačne i zamijećene. Baš kao i najnovija ambasadorica brenda, nezaustavljiva modna i lifestyle blogerica te influencerica Karla Zelić, poznatija na društvenim mrežama kao Superbabekillah. Dojmljiva plavokosa ljepotica jedna je od ponajboljih pojava na domaćim društvenim mrežama, čiji jedinstven stil doista odskače od blogerskog prosjeka u kojem se prečesto kopiraju modeli s planetarno popularnih blogerskih stranica.
Vizualni identitet brenda Viljevac tako i dalje ostaje blizak minimalizmu, bojama umirujućih, prirodnih nijansi te krajnje pročišćenom dizajnu.
Unatoč pojednostavljenom pristupu, svaka je haljina pomno razrađena do najsitnijeg detalja, s prorezom na pravome mjestu, gumbićima koji osiguravaju ležeran izgled ili posebnim otvorom na dekolteu.
Kolekcija nudi nekoliko različitih uzoraka materijala te duge i kratke haljine koje su iznimno nosive.