Korak po korak i modni dvojac eNVy room postao je jedan od najupečatljivijih na domaćoj modnoj sceni, čije kolekcije i revije redovito privlače brojne zvijezde. Sada, na kraju još jedne zanimljive godine za njihov brend, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović rezimirali su najvažnije trenutke, haljine koje će pamtiti te odredili prioritete.
Vrijeme je da podvučemo crtu pod 2018. godinu. Kako biste opisali prošlu godinu? Što smatrate najvećim postignućem?
Turbulentnom, ali istodobno jako uspješnom jer smo ostvarili sve postavljene ciljeve. Dvije samostalne revije s našim partnerima i sponzorima, najveća dosad bridal kolekcija, nove suradnje i Eurosong s Frankom Batelić u Portugalu svakako su najistaknutije stvari koje smo ostvarili u ovoj godini. No tu je još mnogo toga vezanog uz poslovanje, što je svakako pridonijelo tome da i 2018. možemo ocijeniti s odličnim.
Moram vas to pitati. Znam da možda zvuči repetitivno, ali zanima me koju ste haljinu ili odijelo osmislili ove godine a da vam je postala najdraži komad?
Ima ih nekoliko. Svakako bismo istaknuli haljinu koju smo Franki dizajnirali za Eurosong, kao i onu za njezino vjenčanje. Svakako bismo spomenuli i dvije haljine za Juditu Franković Brdar. Jednu koju je nosila na svom vjenčanju i drugu koju je odjenula za Sarajevo Film Festival.
Što su vaše klijentice najviše tražile u storeu u Vlaškoj?
Mnoge su tražile koktel-haljine od netipičnih čipki zanimljivih dezena, svilene slip haljine veliki su hit kod nas, kao i transparentne haljine koje se nose na hlače. Posljednjih mjeseci primjećujemo velik interes za odijela koja smo prikazali na našoj posljednjoj reviji održanoj u listopadu.
Osim večernje mode, producirate i izvrsnu vjenčanu mode. Kakve vjenčanice Hrvatice najviše traže, žele?
Nama dolaze mladenke koje ne žele izgledati pretenciozno ili pak biti robovi neudobne haljine. Imperativ im je udobnost i lakoća nošenja. Žele haljinu koja je lijepa i ima ono nešto drukčije od drugih, bilo da je riječ o detalju, netipičnoj čipki, boji... Ili pak žele nešto posebnije kao što je kombinezon koji se nosi s raskošnom suknjom od tila ili model haljine koji se nosi na hlače. Dakle, stvari koje se ne mogu pronaći nigdje drugdje u bridal linijama. Čipka je i dalje imperativ, no svakako bismo rekli da minimalistički svileni modeli iz godine u godinu, od kada smo ih prikazali, postaju najpoželjniji bridal komad. Vjerujemo da će u idućoj godini svakako biti još veći hit.
Je li bilo suza u storeu prilikom isprobavanja nekih komada?
Moda je zabava, igra, ali i emocija. Naravno da je bilo emotivnih trenutaka i suza radosnica roditelja, bake, djedova, kuma i prijateljica... No nismo u Americi. Kao narod malo smo više suzdržani pa nema toliko suza. No reakcije su itekako iskrene i dirljive, a ponajprije su vesele. Zapravo, kod nas u showroomu svaki je dan ispunjen sretnim trenucima jer imamo neposredan pristup klijenticama. S njima smo na svakom zakazanom terminu i želimo da se osjećaju ugodno i opušteno dok traže haljinu za svoj važan trenutak u životu. Gotovo da se osjećaju kao da su došle kod nekoga bliskog. Želimo izbjeći da se osjećaju ‘kao na traci’. To nam je jako važno!
Odjenuli ste doista impresivan broj slavnih Hrvatica. Planirate li neke nove suradnje za sljedeću godinu?
Možemo biti ponosni i zahvalni na predivnim suradnjama s našim ambasadoricama. Tu smo za njih u svim važnim trenucima, kada trebaju očarati na crvenom tepihu. No najviše nas veseli činjenica da većina njih za svoje intimne i važne životne trenutke bira upravo naš brend. To je jedan od najljepših komplemenata koji možemo dobiti od njih. Sve su to djevojke ili žene s kojima smo kliknuli na prvu i uopće ne mogu zamisliti da je drukčije. Sve naše ambasadorice itekako su talentirane, što je jako važno za naš brend - da iza te osobe stoje rezultati upornog rada i život bez skandala. Jako smo ponosni na svaku od njih. Što donosi nova godina i hoćemo li ostvariti neku novu suradnju, pokazat će vrijeme.
Najbolji blagdanski dar s vašim potpisom je...?
Kožna color block torbica iz nove kolekcije koja u dva poteza postaje šarmantni ruksak te ima podesivu ručku.
Postoje li kakvi veliki projekti na vidiku za 2019.? Ili je još prerano?
Iduća godina nama je jubilarna jer slavimo 15 godina brenda. Svakako planiramo obilježiti rođendan, no ideje su tek u povojima, a i ne želimo previše otkrivati.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.