Vizuale i u ovoj slavljeničkoj kampanji potpisuje nagrađivani modni fotograf Franjo Matković, pod čijim vodstvom već tradicionalno iz sezone u sezonu nastaju prava umjetnička djela. I ove sezone kampanja BIPA FASHION.HR-a savršeno interpretira ključnu poruku najveće modne platforme u Hrvatskoj. Originalne ideje, jaka emocija, stvaralačka energija i kontinuirani napredak temelj su uspjeha i dugovječnosti. Inspiraciju za ovu kampanju Matković je pronašao u eklektičnom pristupu modnoj fotografiji zahvaljujući kojem je genijalnim umijećem spojio klasično i moderno. Digitalno manipulirane fotografije šalju i snažnu poruku aktualnog trenutka u kojem se virtualno isprepliće sa stvarnim, a moda savršeno sažima najbolje iz oba segmenta. Moda je kreacija, stvaranje, nadogradnja svijeta viđena očima dizajnera, koji na jedinstven način reinterpretiraju društvo i njegove pojave. Zaštitno lice kampanje, prekrasna Gordana Dude iz agencije Talia model, u ovoj je kampanji modna heroina koja odolijeva izazovima i manifestira svoju osobnost, snagu i originalnost.
Eklektični pristup modnoj fotografiji u slavljeničkoj kampanji Fashion.hr-a
U subotu nam dolazi pun Mjesec u znaku Vodenjaka: Ova 3 znaka prolazit će kroz izazove, nemir i unutarnje sukobe
Vječno pitanje svake sezone: Koliko mrkvi dnevno, zaista, trebamo pojesti da bismo postigli preplanuli ljetni ten?
Osobna razglednica sada zrelijeg umjetnika i njegov novi identitet: Svi obožavaju Bieberov spot za pjesmu Yukon
Ekskluzivno: Toni se oglasio nakon Valentininih teških optužbi, poslao joj poruku koju neće lako zaboraviti
'Dopisivao se s drugima, prijetio mi...': Valentina i Toni iz 'Ljubav je na selu' opet prekinuli, ovaj put zauvijek?
Pravo porijeklo Mire Furlan? Rođena je '55. u Zagrebu, majka joj je bila Židovka, a otac...