Vizuale i u ovoj slavljeničkoj kampanji potpisuje nagrađivani modni fotograf Franjo Matković, pod čijim vodstvom već tradicionalno iz sezone u sezonu nastaju prava umjetnička djela. I ove sezone kampanja BIPA FASHION.HR-a savršeno interpretira ključnu poruku najveće modne platforme u Hrvatskoj. Originalne ideje, jaka emocija, stvaralačka energija i kontinuirani napredak temelj su uspjeha i dugovječnosti. Inspiraciju za ovu kampanju Matković je pronašao u eklektičnom pristupu modnoj fotografiji zahvaljujući kojem je genijalnim umijećem spojio klasično i moderno. Digitalno manipulirane fotografije šalju i snažnu poruku aktualnog trenutka u kojem se virtualno isprepliće sa stvarnim, a moda savršeno sažima najbolje iz oba segmenta. Moda je kreacija, stvaranje, nadogradnja svijeta viđena očima dizajnera, koji na jedinstven način reinterpretiraju društvo i njegove pojave. Zaštitno lice kampanje, prekrasna Gordana Dude iz agencije Talia model, u ovoj je kampanji modna heroina koja odolijeva izazovima i manifestira svoju osobnost, snagu i originalnost.
Eklektični pristup modnoj fotografiji u slavljeničkoj kampanji Fashion.hr-a
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju