Nova Club C Overbranded kolekcija čije je zaštitno lice talentirani mladi američki umjetnik, glazbenik i glumac, Machine Gun Kelly, inspirirana je odvažnim stilom devedesetih godina prošlog stoljeća, koji je obilovao dizajnerskim detaljima i odisao posebnom individualnošću. Kampanju je snimio Atiba Jefferson u jednom napuštenom čikaškom skladištu. Poznati mladi reper koji modu doživljava na jedinstven način samoizražavaja, lukavo se smijući u foto objektiv, na poseban je način odao počast modnoj individualnosti i kulturi 90-ih kada je Club C postao apsolutni vladar uličnog stila.
Devedesete su bile godine golemih modnih rizika i osobnog stila. Nova Club C Overbranded kolekcija odiše istom atraktivnošću, ali na moderno redizajniran i estetski dotjeran način. "Oduvijek sam bio veliki fan ovog Reebok modela, jer je istovremeno jednostavan i bezvremenski", izjavio je Machine Gun Kelly te dodao "Club C jedinstvena je tenisica koja više od 30 godina suvereno vlada uličnom scenom. Činjenica kako je model i danas sveprisutan te ga s oduševljenjem prihvaćaju i nove generacije, dovoljno govori o relevantnosti Reeboka".
"Smatrali smo kako je pravo vrijeme vratiti se stilu 90-ih i iskoristiti Kellyjevu jedinstvenu kreativnu osobnost i stilski izričaj", dodaje Todd Krinsky, potpredsjednik za Reebok Classic i Entertainment.
Kako bi se na vjeran način prikazalo doba kada se brending isticao u znatno većoj mjeri nego danas, Club C Overbranded ostao je vjeran originalu. Kožnati modeli u crvenoj, crnoj, bijeloj, sivoj i zelenoj boji, s EVA potplatom te istaknutim retro Reebok logtipom, predstavljaju Clasic modnu poslasticu.
Tekst i foto: Promo