Listopad se već tradicionalno obilježava kao mjesec osvještavanja javnosti o prevenciji i borbi protiv raka dojke.

Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K. - life i Story već treću godinu zaredom nastavljaju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost.

Projektom se prikupljaju financijska sredstva za kupnju opreme zdravstvenim ustanovama u svrhu poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, kao i za rad udruge P.I.N.K. - life u pogledu provođenja edukativnih programa i psihološkog savjetovanja. Ovogodišnjom donacijom predviđena je otplata ultrazvučnog uređaja na Odjelu onkologije KBC-a Rebro – Petrova bolnica.

U dobrotvornu akciju mogu se uključiti i svi građani, i to kupnjom određenih proizvoda jer tako pridonose skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske moći će se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Immortella, Lavera, L’Angelica, CL, Borboleta i La PIEL.

Inicijativu su podržale i ambasadorice projekta Leonarda Lončar, Tihana Harapin Zalepugin te Lana Jurčević koje će krasiti i ovogodišnju naslovnicu izdanja Story Pink.

'Ja to nikad ne kalkuliram previše u životu, uvijek to ide spontano, iz srca, a najlakše mi je širiti svijest preko platformi. Tamo za 15 minuta dođem do pola milijuna ljudi. Falio mi je taj osjećaj vraćanja u društvo. Uvijek sam bila dobra sa ženama i dobro funkcionirala s njima tako da gdje god vidim situaciju da žena ženi može biti prijatelj i podrška, to objeručke prihvaćam', otkrila nam je Lana.

'Svijest mora ići kroz naš primer. Ja sam prije četiri dana poslala svojoj doktorici poruku kad se vidimo. Iako sam poprilično neorganizirana, ono što ne zaboravljam svake godine jest taj pregled', poručuje jedna od najpopularnijih domaćih pjevačica i vlasnica brenda La PIEL.

Lana Jurčević
Story 

Brend Story obilježava ove godine i jubilej – čak deset godina sveobuhvatnih medijskih aktivnosti kroz humanitarne, ružičasto obojene projekte, prepoznatljivo Story Pink izdanje tjednika i suradnju s organizacijama koje pomažu oboljelima od ove zloćudne bolesti, kao što je udruga P.I.N.K. - life.

Tu je i tradicionalni Story Pink Fest koji će se održati u subotu, 16. listopada, na zagrebačkom Cvjetnom trgu, uz bogat edukativno-zabavni program obojen dobrotvornim notama i otvoren za širu javnost.