Nakon izvrsnog prošlogodišnjeg rezultata Zagreb se i ove godine natječe u Europskom biciklističkom izazovu sloganom Vozim za Zagreb, vozim za sebe!. Dodatnu notu cijelom projektu daje partner Hrvatska poštanska banka koja će za svaki prijeđeni kilometar u sklopu izazova donirati jednu kunu na tekući račun posebnih ambasadora ovogodišnjeg izazova, maturanata koji ove godine izlaze iz programa alternativne skrbi Dječjeg doma u Nazorovoj te počinju samostalni život. "Grad Zagreb kao nositelj projekta Europskog biciklističkog izazova zahvaljuje na partnerstvu i odličnoj suradnji Veleposlanstvu Kraljevine Nizozemske i Adria Mediji Zagreb te poziva sve građane da se uključe u izazov. Posebno nam je drago zbog humanitarne note projekta s obzirom na to da ćemo u suradnji s Hrvatskom poštanskom bankom mladim sugrađanima omogućiti lakši ulazak u svijet odraslih“, istaknula je Mirka Jozić, izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića i pročelnica Ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo, predstavivši Europski biciklistički izazov 2017. na današnjoj konferenciji za novinare u Kulturno informativnom centru u Preradovićevoj ulici. Koordinatorica projekta Darinka Jug podsjetila je da je prošle godine tijekom svibnja u Zagrebu 894 građana preuzelo besplatnu aplikaciju za mobitel u sklopu Europskog biciklističkog izazova te je u mjesec dana zabilježeno 42.585 prijeđenih kilometara i pritom je ušteđeno 8602 kg CO2. Istaknula je i da je ovaj program pokrenuo Grad Bologna radi natjecanja europskih gradova u poticanju građana na svakodnevno korištenje bicikla u kretanju gradom. "Grad Zagreb se u ovaj hvalevrijedan projekt uključuje treći put i ponosni smo na ostvarene prošlogodišnje rezultate. Za sudjelovanje u Europskom biciklističkom izazovu se već sad može skinuti nova aplikacija Naviki, a od 1. do 31. svibnja biciklirajući skupljamo kilometre za Zagreb i mlade Zagrepčane“, rekla je Darinka Jug. Izdavačka kuća Adria Media Zagreb i ove se godine uključila u projekt kao suorganizator. "Velika nam je čast što i ove godine sudjelujemo kao suorganizatori u ovoj vrijednoj inicijativi. Adria Media Zagreb, kao lider u segmentu proizvodnje lifestyle sadržaja u Hrvatskoj, svojim aktivnostima nastoji potaknuti društvenu odgovornost u svim segmentima djelovanja, a ova akcija posebno je važna jer potičemo građane Zagreba da koristeći bicikl kao svakodnevno prijevozno sredstvo naprave nešto dobro za sebe i svoje zdravlje, a istodobno i za okoliš i grad u kojem živimo te pomognu ovim mladim ljudima iz Dječjeg doma u Nazorovoj da lakše započnu samostalni život. Htjela bih iskoristiti ovu priliku da zahvalim i svim javnim osobama koje su prošle godine podržale ovaj projekt te onima koje će se i ove godine priključiti i voziti s nama za Zagreb“, poručila je Ivona Čulo, generalna direktorica izdavačke kuće Adria Media Zagreb. Kraljevina Nizozemska svjetski je lider u bicikliranju i promiče iste ciljeve kao i Europski biciklistički izazov. "Bicikliranje je način života u Nizozemskoj, a projektom Orange Bike Ride, vožnjom bicikla kroz centar grada koji organiziramo 6. svibnja, želimo potaknuti što više ljudi svih dobnih skupina na bicikliranje te zahvaljujemo gradskim vlastima na integriranju biciklističke infrastrukture u gradsku mobilnost“, izjavila je Nj. E. Ellen Berends. Domagoj Karadjole, član Uprave Hrvatske poštanske banke, predstavio je humanitarnu notu projekta. "Europski biciklistički izazov odlična je inicijativa i za HPB izvrsna prilika da kao društveno odgovorna institucija potaknemo i druge na veću brigu za okoliš. Na ovom smo primjeru spojili svoju odgovornost za zdraviji život svih i odgovornost za budućnost mladih - riječ je o maturantima koji uskoro izlaze iz Dječjeg doma u Nazorovoj, a HPB ih želi podržati na početku samostalnog života. To je najbolja odluka koju smo mogli donijeti kao partneri ove inicijative", poručio je Doagoj Karadjole. Nakon konferencije brojne poznate osobe - glazbenik Ivan Dečak, voditeljica Daniela Trbović, glazbenik Filip Dizdar, pjevačica Sementa Rajhard, Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca Elfs, kao i radijski i TV voditelj Ivan Vukušić - fotografirale su se uz hashtag oznaku #vozimzazagreb#vozimzasebe koja će se koristiti u promociji projekta. Svojim angažmanom svi oni žele potaknuti građane da se uključe u projekt, preuzmu aplikaciju NAVIKI te voze za Zagreb i naše mlade sugrađane.
Zagreb se i ove godine natječe u Europskom biciklističkom izazovu
Još iz kategorije