Priče s pariškog tjedna visoke mode su nas iskreno oduševile a ugodan nastavak smo doživjeli i na pariškom tjednu muške mode. I ovaj se modni tjedan održao u novom, digitalnom formatu i jedna nas je modna priča posebno razveselila. Riječ je o Loeweovom konceptu “Show in a box” iza kojeg stoji tim na čelu s kreativnim direktorom J.W. Andersonom koji je je odlučio predstaviti nešto novo. Pa je tako klasičnu modnu pistu zamijenila - kutija! I to kutija puna iznenađenja, ona koju je dizajner opisao kao klasičnu arhivsku kutiju, onu koja s druge strane odašilje izuzetan kreativni proces koji možete doživjeti u vrhunskom senzoričkom doživljaju! Ovaj paket je doživljaj koji će svakog gledatelja educirati u udobnosti njegovog doma ali i onaj koji će zasigurno zainteresirati i modne krugove.
Zanimljiv je i prvi susret s kutijom - koji započinje s pismom dizajnera te potom elemntima koji slijede - knjižica s moodboardima inspiracije za kolekciju, isprintani krojevi posljednjih Loewe komada kako bi se i sami mogli okušati u kreiranju odjeće, pravi uzorci tkanina korištenih u kolekciji, soundtrack zamišljene prezentacije na vinilu (s papirnatim gramofonom koji radi!) te 3D knjige i modeli. Sve ovo je i više nego dovoljno za rezultate koje je postigao ovaj projekt, projket koji je preko noći postao viralan.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.