Danas kada govorimo o trendu govorimo i o smjeru koji je zadan ne samo dizajnerskim kreativnim promišljanjima već i potrebom. Potreba proizilazi iz nametnutih okolnosti pandemije, rada od kuće, socijalne distance te online sastanaka u kojima je vizualni fokus – glava. Tako da nam je svima jasno zašto je u kreiranju modne budućnosti naglasak na odijevanju i detaljima iznad struka, posebice nakitu a neke od impresivnih primjeraka otkrili smo i kroz predsatvljanja ready to wear kolekcija za proljeće 2021.
Novost sezone je boja. Jer boje ne samo da uveseljavaju vas osobno, one utječu i na osobe s kojima ste u (online) komunikaciji. Pa tako neće biti rijetkost uživati u pogledu na detalje u neonskim bojama (Chanel, Versace, Valentino).
Chokeri, u razno raznim varijantama su važan dio modnog kolaža, baš kao i impresivni primjerci privjesaka na ogrlicama. Naušnice, ogrlice i narukvice su naglašenog i prenaglašenog volumena (Givenchy, Prada), nedoljive će biti i minijature signature torbica (Chanel, Jacquemus). Apstraktni pogled ističu Miu Miu i Acne Studios dok fokus na čiste forme, detalja kao što su cvijeće, ptice, zvijezde, zadržavaju Christian Dior, Coach, Schiaparelli...
TEKST Martina Rafaeli
FOTOGRAFIJE press