Ivana Jerbić iz Zagreba i Goranka H. Pribanić iz Rijeke osvojile su najnoviji parfem iz Avon kolekcije uz čiji će miris prekrasne romantične večeri još duže ostati u sjećanju. Sve što su trebale učiniti kako bi dobile parfemsku poslasticu po svojoj želji jest napisati kratku priču iz svog života, odnosno kako je počela njihova ljubavna priča.
Avon je dobitnice darovao s dva najnovija parfema iz EVE DISCOVERY mirisne kolekcije, EVE Confidence EdP i EVE Alluring EdP.
EVE Discovery kolekcija poziva vas da cijenite svoj trenutke: život je prepun kratkih priča i baš za svaku od njih, želimo i imati poseban miris. Miris koji će nas vratiti u taj trenutak. Miris koji će nas učiniti samouvjerenom poput Eve Confidence parfema ili potpuno osvježiti i dati novu snagu poput EVE Alluring parfema. #lifeisacollectionofstories
Pravila nagradnog natječaja pročitajte OVDJE
Osim što svatko pripadnica ženskog roda voli neodoljivo mirisati, obožava i prigodan make up. Kako ćete lakše zavesti ljubav svojeg života, nakon što već imate parfem? S savršenim ružem za usne, naravno.
Službeno, ruž je osmišljen u 19. stoljeću, ali priča o proizvodu koji usnama mijenja boju je puno starija od skromnih 130 godina. Najsenzualniji proizvod u povijesti kozmetike svakako ima i jednu od najzanimljivijih priča.
Prvog svibnja 1883. parfumerije iz Pariza, tada u svijetu ljepote poznate kao pokretači trendova, na svjetskom su sajmu kozmetike u Amsterdamu predstavile novu vrstu “pigmenta za usne”. Proizvod je opisan kao “Stylo d’Amour” – “olovka ljubavi”. Sastojala se od stika u boji omotanog papirom. Ruž kakav danas poznajemo, pakiran u puno praktičniji stik koji omogućuje lakše korištenje, pronalazak je koji se pripisuje kompaniji Guerlain. U ovoj je formi preživio sve do danas… iako moramo priznati da danas postoji više oblika i dizajna pakiranja nego samih nijansi ruževa!
Ovi službeni počeci zapravo i nisu pravi počeci, znali ste to, zar ne? Ruž za usne, odnosno pigmenti korišteni za boju za usne, redovno su se koristili već u starih Grka i Egipćana. Na primjer, Kleopatra je bila dobro poznata po svojim crveno obojenim usnama. Tada je makeup poput ovoga zahtijevao vrlo duge pripreme i žrtve, jer nije bilo lako doći do sastojaka, uključujući… i prah zdrobljenih buba.
Britanski je parlament 1770. godine donio zakon koji je omogućavao da se žene koje nose ruž za usne proglase vješticama. Kraljica Viktorija, koja je vladala u 19. stoljeću, postavila je ruž za usne u kategoriju “senzualne igračke” za “lake” žene.
Ruž za usne svoje je dobro ime vratio zahvaljujući emancipaciji i… filmu. Mnoge filmske zvijezde su ga redovno nosile, ne samo na filmu nego i u stvarnom životu, te su tako djelovale na mase i prihvaćanje obojanih usana u svakodnevicu.
Danas je ruž za usne poseban makeup proizvod u gotovo svim kozmetičkim i ženskim torbicama, neizostavan dio svakodnevnog makeupa, onaj poseban dodatak za savršen izgled. Najnovija inovacija u panteonu Avonovih ruževa je ultra pigmentiran mark. Epic ruž za usne! Osim jake, dvostruko veće pigmentacije boje, sadrži i posebnu primer bazu koja omogućuje lakše nanošenje i dugotrajnost. Prvi je to ruž za usne na tržištu koji u sebi ima ugrađen i primer i boju!
Dolazi u prekrasnih 17 nijansi među kojima ćete sigurno pronaći onu koja odgovara vašem tenu, prilici i trenutku, baš onako kako se danas osjećate. Od duboko plave Blue Suede do gotovo crveno-crne Temptreess ili pak nude nijansi.
Danas ruž ne mora samo usnama dati boju. Danas Avon donosi mark. EPIC ruž za usne koji omogućava i dubinsku njegu i savršenu boju i dugotrajnost. Danas možemo jednostavno i brzo odabrati: sa svojim epic usnama, u svojoj ženstvenosti možete uživati uvijek! Dakle, koju boju nosiš danas?
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.