Ako u Instagram utipkate pojam #lips, tražilica će vam izlistati ni više ni manje nego 29.235.452 objava označenih tim hashtagom. Na usne smo osjetljivi i u stvarnom životu: komentiramo ih ako su prevelike, njegujemo ih ako su suhe, uspoređujemo ih s drugima ako su drukčije, bojimo ih u atraktivne boje ili, nedajbože, operiramo ih kada su premale.
“Ako su oči ogledalo duše, onda usne odražavaju nečije srce”, navodno je izjavila modna dizajnerica Coco Chanel. No ako se još jednom prisjetimo brojke veće od 29 milijuna objava s usnama u centru pozornosti na Instagramu, može se zaključiti da toliki broj korisnika želi sa svijetom podijeliti tajnu svog srca.
S popularnošću usana na društvenim mrežama porastao je interes za njihovu njegu. Osim klasičnih melema, pojavili su se prvi ‘color reviver’ stikovi koji oživljavaju boju usana (npr. Dior Lip Glow), posebni tretmani koje su voljele koristiti Lady Gaga ili Kim Kardashian West te noćne maske za usne koje trenutačno osvajaju kozmetičko tržište. Usporedo s njegom, opsesija usnama vidljiva je i na tržištu make upa koje nudi cijelu generaciju mat ruževa. Iako su trajni, isušuju usne pa tu na scenu uskaču noćne maske za usne, idealne za njihov oporavak.
P. S. Za sve one koji se pitaju što to Lady Gaga nosi na usnama, riječ je o kolagenskoj masci za usne Tony Moly Kiss Kiss Lovely Lip Patch koju možete pronaći po bespućima Amazona i eBaya po cijeni od samo desetak dolara.