Njegovo ime zna svaka fashionistica ovisna o društvenim mrežama: Guy Tang je u samo nekoliko godina od nepoznatog frizera iz Oklahome postao svjetski fenomen društvenih mreža s više od pet milijuna pratitelja na Instagramu, Facebooku i YouTube kanalima. Vlasnik je brenda #mydentity i prvi koji je na društvenim mrežama pokrenuo neonski trend boja za kosu. Guy Tang živi u Los Angelesu, gdje paralelno s frizerskom karijerom njeguje i onu pop pjevača s brojnim hitovima na YouTubeu. Story je ekskluzivno uspio ukrasti nekoliko trenutaka s njime između slijetanja na zagrebački aerodrom i posjeta Beauty & Hair Expo Zagreb 2019., središnjem događaju beauty i hairstyle industrije održanom prošlog vikenda na Zagrebačkom velesajmu. 

Za početak, recite nam malo više o sebi: gdje ste odrasli, kakvi ste bili kao dijete, kako je izgledao vaš put od tinejdžera do frizerske zvijezde društvenih mreža?

Rođen sam 1981. u gradu Tulsa u Oklahomi i kao tinejdžeru život mi nije bio lak. Proživljavao sam krize identiteta i nisam imao nikoga u blizini tko je bio poput mene. Tada nije bilo društvenih mreža i nisam imao puno prijatelja. Iskreno, bilo je to tužno razdoblje. No mislim da sam baš zbog svega toga danas postao ono što jesam. Trebalo mi je 37 godina da doznam tko sam, ali sam uspio. Živi sam dokaz da je sve moguće.

Jeste li zbog toga svoj kozmetički brend za kosu nazvali #mydentity?

Tako je. Za mene je spoznaja tko sam zapravo, koji je moj pravi identitet, najvažnija stvar u životu. Kad sam imao 20 godina, zapravo nisam bio sretan. Tek sada mogu reći da sam sretan čovjek jer sam spoznao sebe.

Kada ste shvatili da želite biti frizer?

U početku to nisam shvaćao! Uvijek sam znao da mi se sviđa friziranje, uvijek sam se igrao s kosom, svojom i tuđom, ali zapravo sam studirao fotografiju i planirao postati fotograf. No ubrzo sam shvatio da je jedina stvar koju fotografiram zapravo kosa, pa sam upisao frizersku školu, položio frizerski ispit i sada mogu reći da mi je kosa spasila život jer mu je dala smisao.

Dakle, postali ste frizer i dobili diplomu. Kako ste od frizera postali frizerska zvijezda s pet milijuna pratitelja?

Mislim da je stvar u tome što nikad nisam ništa skrivao. Kad sam počinjao, frizerska industrija bila je jako tajnovita, nitko mi nije htio dati savjet, a pojavljivanjem društvenih mreža, to se promijenilo. Mislim da je možda stvar u tome što nikada nisam skrivao svoje tehnike bojenja od svojih followera, (koji, usput rečeno, imaju i svoje ime i hashtag: #hairbesties). Nikada nisam ništa skrivao, a savjete dajem besplatno. Mislim da je to moja tajna i zato sa svojim sljedbenicima imam poseban odnos. Također, trudim se odgovoriti na sve upite, pa iako ostao budan do tri ujutro!

Poznati ste kao začetnik neonskog trenda i kao meštar sljubljivanja boja. Tako kažu.

Može se reći da sam jedna od ključnih osoba koja je popularizirala neonski trend. Nisam, naravno, prvi koji je obojio kosu tako da svijetli u mraku, ali mislim da je moj način blendanja, sljubljivanja neonskih boja, drukčiji od ostalih.

Kada spojite Instagram i YouTube, imate više od pet milijuna pratitelja. Kako se to dogodilo?

Uvijek kažem: ljudi se ne bi trebali mjeriti po brojkama nego po strasti. Ne razmišljam o ljudima tako jer svi ćemo na kraju umrijeti, i onaj tko ima više i onaj tko ima manje obožavatelja.

Za kraj, imam jedno pitanje koje će vas nasmijati: kako se zove vaš pas?

Moj pas zove se Mimi. Mariah Carey bila mi je inspiracija za ime psa. Njezin sam veliki obožavatelj, bio sam na 25 njezinih koncerata i obožavam je.

Jeste li je ikada frizirali?

Nisam, ali to ne znači da neću!