Kada bolje razmislimo, prošla je godina bila burna, a cijelo desetljeće još burnije. Od 2010. do 2019. gledali smo kako Instagram mijenja svijet medija, a društvene mreže mijenjaju način na koji komuniciramo, kupujemo, konzumiramo zabavu.

Što nas lijepo čeka u 2020. godini?
Avon, Profimedia, Story arhiva 

Svaki je veći seg­ment ekonomije dobio po jednu veliku aplikaciju koja je promijenila sustav funkcioniranja - od Wolta, preko Bolta, Ubera, Amazona, Netflixa, Applea i ostalih. Meghan Markle je odjednom promijenila lice kraljevske obitelji, Grime, Charli XCX, Kesha i Billie Eilish uzurpirali su pop glazbenu scenu, pete su se smanjile, obrve postale veće, a jedan neodgojeni ljubitelj sprejeva za samotamnjenje s previše narančastog pigmenta ušao je u Bijelu kuću.

Prošlo je desetljeće, upravo zahvaljujući društvenim mrežama i posebice Instagramu, generiralo upitne trendove kao što su duga ispeglana kosa (ako ne i sofisticirana perika), XXL obrve, ali i eko kozmetika ‘nepoznatih brendova’ koji su se u vrlo kratkom roku uspjeli domoći slave.

Koja je njihova tajna? Transparentnost i iskrenost.

Što nas lijepo čeka u 2020. godini?
Avon, Profimedia, Story arhiva 

No koji će se od tih trendova zadržati u 2020. godini u svijetu ljepote?

Za početak, ‘clean’ kozmetika više neće biti opcija nego imperativ u formulaciji novih krema. Tko više želi sastojke koji su na crnoj listi? AI (augmented reality ili proširena stvarnost) imat će veliku ulogu u načinu kako kupujemo make up, a to dokazuju L’Oréal Paris Genius i druge aplikacije koje omogućuju ‘testiranje’ prije kupnje. UI (umjetna inteligencija) već je ušla, a zasigurno će i ostati u svijetu kreacije parfema, samo još ne znamo kako i može li stroj napraviti bolji parfem od čovjeka. Dobro došli u svijet beauty trendova koji nas čekaju u 2020. godini.

Nakon sezone suzdržanosti, proljeće 2020. donosi nam žarke i sjajne boje usana

Što nas lijepo čeka u 2020. godini?
Avon, Profimedia, Story arhiva 

Dolaze nove make up aplikacije

L’Oréal je prošle godine kupio ModiFace, tvrtku specijaliziranu za AR (proširenu stvarnost) i umjetnu inteligenciju te u suradnji s Amazonom nudi prvu pravu opciju isprobavanja kozmetike na Amazonu. Pomoću ove inovacije moći će se koristiti kamera za isprobavanje različitih nijansi ruža u videozapisu uživo ili u selfieju.

Što nas lijepo čeka u 2020. godini?
Avon, Profimedia, Story arhiva 

Make up kao nakit ili nakit kao make up?

Osim egzotičnog nakita kakav smo vidjeli na modnim pistama Valentino spring/summer 2020., make up će u novoj godini koketirati upravo s modnim dodacima. Zlatne obrve sa šljokicama u nijansi naušnica? Ovaj trend će u nekom nosivijem obliku sigurno zaživjeti.

Što nas lijepo čeka u 2020. godini?
Profimedia