10. veljače rezerviran je u kalendarima modnih znalaca za uvid u najočekivaniju modnu suradnju ove sezone, ekskluzivnu kolekciju naočala koje je KLISAB, omiljeni hrvatski modni brend nove generacije, dizajnirao za Ghetaldus optiku.
Ususret predstavljanju suradnje, KLISAB i Ghetaldus lansiraju zanimljivu kampanju kojom najavljuju kolekciju te uoči same premijere otkrivaju neke od modela koji će se naći u ovoj jedinstvenoj kolekciji sunčanih i dioptrijskih naočala koja će razoružati sve ljubitelje ovog nadaleko obožavanog modnog dodatka. Naime, vrhunskim komadima odjeće te svojim popularnim torbama koje uživaju 'it' status, modni dvojac je ovom suradnjom pridodao i kolekciju naočala KLISAB za Ghetaldus, proširivši tako ponudu dizajnerskog asesoara sa svojim potpisom.
Kampanju, koja se sastoji od serije diptiha snimljenih na bijeloj studijskoj pozadini i u Nacionalnom parku Paklenica, potpisuje fotografkinja Petra Mrša. U ulogama modela našli su se modeli agencije Relatum Models Management (Niko M., Hilda H., Natali V., Marija F.) koje na fotografijama uz najnovije modele KLISAB naočala nose i kapute i odjeću ovog modnog dvojca! Make-up je djelo Petre Sever dok kosu potpisuje Branka Trohar (Ponytail). Za styling kampanje koju je produkcijski vodio Nikola Beban, zaslužna je Ana Nikačević.
KLISAB za Ghetaldus kolekcija bit će predstavljena u ponedjeljak 10. veljače 2020. u Velikoj dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj 6 u Zagrebu. Kolekcija će od 11. veljače biti dostupna u prodaji.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju