ada negdje pročitamo kako su stare Egipćanke koristile ugljen umjesto tuša za oči ili nosile češere s mirisnim smolama na vrhu glave umjesto parfema, zahvalni smo što živimo u 21. stoljeću. Jer u ovo predvalentinovsko i pretproljetno vrijeme svijet ljepote ima nam što ispričati.
U izričaju slobodniji nego ikada prije, luksuzni brendovi najavljuju proljetne novitete, najoriginalnije dosad. Vizažisti, u suradnji s dizajnerima zaduženima za luksuzna pakiranja, i ovog proljeća donose fantastične kolorite u make up izloge diljem svijeta, kao i parfemske inovacije u kojima ćemo uživati. Dok su davnih dana beauty brendovi radili ziheraški, bojeći se lansirati bilo što naprednije od crvenog ruža, crne maskare, smeđeg sjenila i diskretnog rumenila, danas se u njima budi natjecateljski duh: više, bolje, inovativnije, ekstravagantnije, originalnije i, ponekad, šokantnije.
Među najatraktivnijima su ove sezone Chanel Chance Fragrance Pens, set parfumiranih olovaka koje se nanose poput balzama na pulsne točke, vrat, dekolte i “gdje god želite da vas ljube”. Make up kolekcija Guerlain Come Into Bloom posvećena je proljeću i trešnjinu cvatu, a tu je cijela plejada novih proljetnih parfema koji bočicama evociraju svoj mirisni karakter. Obojite Valentinovo bojama proljeća!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.