ada negdje pročitamo kako su stare Egipćanke koristile ugljen umjesto tuša za oči ili nosile češere s mirisnim smolama na vrhu glave umjesto parfema, zahvalni smo što živimo u 21. stoljeću. Jer u ovo predvalentinovsko i pretproljetno vrijeme svijet ljepote ima nam što ispričati.
U izričaju slobodniji nego ikada prije, luksuzni brendovi najavljuju proljetne novitete, najoriginalnije dosad. Vizažisti, u suradnji s dizajnerima zaduženima za luksuzna pakiranja, i ovog proljeća donose fantastične kolorite u make up izloge diljem svijeta, kao i parfemske inovacije u kojima ćemo uživati. Dok su davnih dana beauty brendovi radili ziheraški, bojeći se lansirati bilo što naprednije od crvenog ruža, crne maskare, smeđeg sjenila i diskretnog rumenila, danas se u njima budi natjecateljski duh: više, bolje, inovativnije, ekstravagantnije, originalnije i, ponekad, šokantnije.
Među najatraktivnijima su ove sezone Chanel Chance Fragrance Pens, set parfumiranih olovaka koje se nanose poput balzama na pulsne točke, vrat, dekolte i “gdje god želite da vas ljube”. Make up kolekcija Guerlain Come Into Bloom posvećena je proljeću i trešnjinu cvatu, a tu je cijela plejada novih proljetnih parfema koji bočicama evociraju svoj mirisni karakter. Obojite Valentinovo bojama proljeća!
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju