Danas kada su autentičnost i personalizirani pristup ključne riječi u beauty, ali i u modnoj industriji, raste popularnost beauty˝brendova koji nude preciznu, tzv. ciljanu njegu sa sastojcima koje možete sami kombinirati. Ta se njega zasniva na ideji individualizma pod geslom ‘svaka je koža različita’. “Ne samo da je različita, nego svaka koža u jednom razdoblju može biti u drukčijem stanju”, kako kaže Rupert Schmid, predsjednik brenda Biologique Recherche, poznatog po individualnom pristupu koži.
Zvijezde novog pokreta su brendovi The Ordinary ili NIOD, koji nude čiste formule temeljene na znanstvenim istraživanjima, ali i tradicionalni brendovi kao što je YSL Beauty također nude slične koncepte. Naime, odlike ciljane njege su i iskrenost i transparentnost. Umjesto da nam pričaju priče o tome kako neka krema ‘uljepšava ten’ (što je poprilično širok pojam), ciljana kozmetika precizno navodi kako koji sastojak utječe na kožu, a sve tvrdnje podupire znanost koja nikada ne laže. Pozdravljamo novi trend.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.