Tijekom posljednjih godina svijet njege kose obilježila su dva važna trenda. S jedne strane brendovi kao što su Rodolphe & Co, Phyto i Leonor Greyl dokazuju da je učinkovita prirodna njega kose moguća, a drugi pak, primjerice L’Occitane ili Garnier, svojim eko inicijativama pokazuju da je ekološka osviještenost osnova budućnosti našeg planeta. Personalizacija je, pak, rastući trend današnjice i podrazumijeva potražnju za proizvodima i uslugama koji su u potpunosti prilagođeni individualnim potrebama. No s obzirom na to da postoje različiti tipovi kose, od suhe i oštećene do obojene i tanke, pronalaženje odgovarajuće njege nije uvijek jednostavan proces.
Upravo su zato u brendu Schwarzkopf Professional osmisli povezani sustav za dijagnozu stanja kose, Schwarzkopf Professional SalonLab Analyzer & SalonLab App, u kojem se prvi put kombiniraju frizerska ekspertiza i digitalni podaci. SalonLab Analyser lagan je ručni uređaj koji analizirajući molekularni sastav kose omogućava frizerima odabir personaliziranih proizvoda i usluga. Dobro došli u budućnost!
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju