Svijet ljepote, pogotovo parfema, oduvijek je bio maštovit. Reklamne kampanje inspirirane bajkama, holivudske superzvijezde odjevene u zlatne haljine, najljepši krajolici svijeta, glamur, romantika i fantazija oduvijek su bili lajtmotivi. Dok svijet zahvaća novi val globalne pandemije, čini nam se kao da glamur, zlato i fantazija imaju potpuno novu ulogu - odagnati misli od surove realnosti. Tom Ford, Jo Malone London, L’Occitane, Kilian, Valentino, Yves Saint Laurent neki su od brendova koji nam nude mirise koji nas vode u svijet mašte.

Press Svima nam treba malo fantazije

Među njima je i Chanel, koji je prošli tjedan objavio reklamni spot za najpoznatiji parfem na svijetu - Chanel N°5. Ne znamo je li filmić snimljen prije pandemije, ali u svakom slučaju, njegova estetika i radnja (koja se dijelom odvija na Mjesecu) kao da nam, u kontekstu pandemije koronavirusa, žele poručiti: svima treba bijeg od stvarnosti. Kratki film s oskarovkom Marion Cotillard i baletanom Jérémiejem Bélingardom u glavnim ulogama režirao je Johan Renck, poznatiji kao autor HBO-ove nagrađivane serije ‘Černobil’. Slavni je režiser ‘s Peticom poletio na Mjesec’, koji nije samo ukras u reklamnom spotu nego i jedan od glavnih likova reklamnog filma. U kombinaciji s blagdanskim duhom, novi film poziva na sanjarenje udružujući stvarno s imaginarnim. Možda je Mjesec odgovor? Tko zna.