Iako su čestitke prije bile nezaobilazan dio darivanja, razvoj tehnologije i društvene mreže odnijele su rukom pisane rečenice gotovo u zaborav. Nekada prekrasna tradicija i uspomena koju ste mogli čuvati sada se smatra zastarjelom, a mnogi radije biraju različite društvene mreže kao način razmjene poruka s bližnjim osobama i čestitanja bitnih datuma.
Ipak, ovih blagdana Douglas parfumerije odlučile su vratiti stari duh blagdana i oživiti tradiciju pisanja čestitki uvrstivši u svoju ponudu limitiranu kolekciju čestitki s kojima ćete zamijeniti one virtualne i istovremeno učiniti dobro djelo. Čestitke su dostupne u svim Douglas parfumerijama i na douglas.hr po cijeni od 5 i 10 kn, a jedinstvene su iz više razloga. Osim što su idealne za gotovo sve prigode poput nadolazećih blagdana, rođendana ili godišnjica, ove čestitke posebne su i po tome što njihovom kupnjom pomažete drugima.
Naime, sav prihod od prodaje čestitki Douglas će donirati Klaićevoj bolnici u Zagrebu i tako pokazati da poklon zbilja može značiti puno više! Čestitke dolaze u dvije dimenzije – 145x145 mm i 105x145 mm, a dostupne su u crnoj, crvenoj i mint boji. Odlikuje ih minimalistički dizajn i posebna poruka skrivena u unutrašnjosti, tako da ih možete priložiti uz već odabrani poklon i pustiti da poruka govori sama za sebe ili ih dodatno personalizirati vlastitim riječima koje ćete napisati i pokloniti.
Bilo da tražite mirisne poklon setove, make-up bestsellere ili skincare favorite s kojima ćete. obradovati svoje voljene ispod bora, Douglas parfumerije ovih će blagdana biti vaša omiljena destinacija. Iskoristite priliku koja vam se nudi i obogatite vaše znakove pažnje
limitiranim čestitkama i lijepim riječima. Vaši bližnji će to cijeniti, a u suradnji s Douglas parfumerijama vratit ćete ljepotu i stari duh blagdanskog razdoblja istovremeno pomažući onima kojima je to najpotrebnije!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.