Dvije su opcije kad je riječ o kosi - bad hair day ili good hair day. Sve bismo najradije odabrale ovo drugo, i to baš svaki dan. Lijepa kosa definitivno će istaknuti vašu ljepotu, a neki će vas itekako zapamtiti po dobroj frizuru. Čak i kada odaberete jednostavnu modnu kombinaciju, s dobrom frizurom ostavit ćete odličan dojam. Lijepa i njegovana kosa naglasit će vaše samopouzdanje, a odabirom prave boje i frizure koja pristaje vašem obliku lica možete postići wow efekt. No put do lijepe kose podrazumijeva ustrajnost te korištenje kvalitetnih odgovarajućih proizvoda. Jer lijepa je samo zdrava i njegovana kosa.

I baš takva njegovana, sjajna, kosa puna volumena najljepši je modni dodatak koji si možete pokloniti. Kako biste dostigli taj standard ljepote, najvažnije je uložiti u svakodnevnu njegu. Svaka rutina počinje u vlastita četiri zida, a redovom tretiranjem kose šamponom, regeneratorom i odgovarajućom maskom možemo napraviti čuda, posebice kada koristimo adekvatne proizvode s najnovijim, suvremenim formulama.

Upravo takve možete pronaći u novouređenoj trgovini Keune Hair Point tik do zagrebačkog Cvjetnog trga, točnije u Preobraženskoj 1, koja je po mnogočemu jedinstvena, i to ne samo u Hrvatskoj nego i u svijetu. Da, dobro ste pročitali - Keune Hair Point jedina je trgovina u 90 zemalja u kojima Keune posluje u kojoj možete nabaviti proizvode toga renomiranog frizerskog brenda. U ponudi je više od 400 proizvoda namijenjenih raznim tretmanima za sve tipove kose, od onih koji se prodaju i u sklopu drogerijskog asortimana do profesionalnih kakvi se inače koriste samo u frizerskim salonima. Sve je to dostupno u odnedavno potpuno novom ruhu prodavaonice koja je nezaobilazna oaza svih ljubiteljica i ljubitelja njegovane kose. Prodavaonica je uređena u duhu brenda - pročišćena, u bijeloj i neutralnim nijansama boja, s drvetom kao prirodnim materijalom i puno svjetla koje obasjava police s must have proizvodima. U to su se uvjerili svi koji su imali priliku sudjelovati u partyju organiziranom upravo u povodu makeovera Keune Hair Pointa. Gošće događaja bile su i mnogobrojne influencerice, među kojima i Tena Varga, Patricija Vodopija, Lorin Nukić, dok je glazbenica i kantautorica Lana Škrgatić bila zadužena za glazbeni dio. A takvih će događanja biti još, posebice onih za korisnike Keune proizvoda, čija je povratna informacija itekako važna te se pomno razmatra u procesu kreiranja i proizvodnje novih proizvoda.

Za početak, svake prve srijede u mjesecu za kupce je u prodavaonici organiziran besplatni pregled vlasišta jedinstvenim inovativnim derma skenereom za kosu i vlasište od strane stručnog Keune edukatora kao i usluga savjetovanja za rješavanje eventualnih problema s naglaskom na korištenje Care Derma linije.

Keune skeniranje vlasišta
Story Keune skeniranje vlasišta

Keune Hair Point Zagreb
Story 

Keune Hair Point
Story 


A kako je sve počelo? Brend Keune počeo je poslovati u Hrvatskoj prije točno 30 godina, kada je 1997. otvorena prva trgovina u sklopu Hotela Dubrovnik. Dvije godine poslije premještena je u Preobražensku ulicu, tik do Cvjetnog trga, gdje se i danas nalazi preuređena prodavaonica. A priča ovog brenda započela je prije gotovo stotinu godina, davne 1922., kada je mladi farmaceut Jan Keune otvorio mali obrt za izradu proizvoda namijenjenih frizerima. Godinu dana poslije razvio je formulu tekućine za nekoć popularni minival, a 1927. započela je redovna proizvodnja koja je do danas dosegnula zavidnu razinu. I baš nikada u tih 99 godina niti jedan jedini proizvod Keune nije testiran na životinjama!

Keune Derma Care linija
Story Keune Derma Care linija

Keune Derma Care linija
Story Keune Derma Care linija


A znate li i da se ova tvrtka može podičiti i mnogim inovacijama. Primjerice, upravo Keune potpisuje prvi aerosol lak za kosu, a ujedno je među prvim tvrtkama u svijetu koje su lansirale danas većini muškaraca neizostavan proizvod - gel za kosu! Upravo tako, Keune se ne bavi samo ženskom kosom, posebnu pažnju posvećuje i muškoj. U Keune Hair Pointu možete tako pronaći liniju za muškarce u genijalnom pakiranju. Naime, upravo su u povodu stogodišnjice, koja se globalno obilježava 2022., proizvodi za mušku kosu upakirani u modernu ambalažu sa štihom tradicije i autentičnosti brenda s njegovih početaka.

Tu je i posve drugačija, nadasve posebna linija So Pure. Riječ je o proizvodima bez sulfata, bez glutena i bez parabena pa su pogodni i za najosjetljiviju skupinu korisnica - trudnice. U Keuneu su jako ponosni što su uspjeli pronaći recepturu za proizvode bez navedenih supstancija koji su itekako učinkoviti i pritom predivno mirišu.

Sve se to savršeno uklapa u politiku brenda Keune čiji proizvodi nastaju isključivo u tvornici u Soestu nedaleko od Amsterdama, a u njoj se koristi isključivo sunčeva energija. Visoko razvijena ekološka svijest i zaštita okoliša nezaobilazan su dio poslovanja, što je tako lijepo ukomponirano i u uređenje zagrebačkog Hair Pointa.

* Sadržaj nastao u suradnji s brendom Keune

I za kraj, dodajmo i to da će svake prve srijede u mjesecu za kupce je u prodavaonici organiziran besplatni pregled vlasišta jedinstvenim inovativnim derma skenereom za kosu i vlasište od strane stručnog Keune edukatora kao i usluga savjetovanja za rješavanje eventualnih problema s naglaskom na korištenje Care Derma linije.