Znamo da žene traže samo najbolje kad je njega lica u pitanju te da pritom isprobavaju brojne proizvode – od skupih i ekskluzivnih brendova do onih cjenovno povoljnih – u želji da 'pogode' onaj pravi. Tako je bilo i s diplomiranom ekonomisticom Anitom Mikulandrom Švajger koja, priča nam, godinama nije uspijevala pronaći odgovarajuću njegu za svoju zahtjevnu i osjetljivu kožu, sve dok se prije tri godine nije dogodio spoj ljubavi, potrebe i želje da ono što je sama stvorila podijeli i s drugima. Naime, Anita je uzela stvari u svoje ruke i pokrenula vlastitu liniju kozmetike – Aprive – namijenjenu svima koji dijele njihovu filozofiju clean dermokozmetike.
'Mnogo sam vremena provodila proučavajući sastojke, njihovo djelovanje, principe i načine njege kože. Bio je to višegodišnji izazov. Funkcionirati, polučiti rezultat, ali svojim sastavom ne štetiti zdravlju bio je moj imperativ', počinje svoju priču Anita, napominjući kako, iako niti jedna kozmetika nije svemoguća, ona mora učiniti ono što je deklarirano na kutiji, napraviti najbolju verziju nas samih i izvući maksimum iz kože na zdrav način. Upravo to čini Aprive.

Anita Mikulandra Švajger
privatni arhiv 

'Dugo sam koristila isključivo organsku kozmetiku. Kasnije sam ju i sama proizvodila iz hobija. Sviđala mi se jer je zdrava. Ljubav prema zdravoj kozmetici proizašla je iz ljubavi prema sebi. Postalo mi je važno kakve proizvode nanosim na ovaj savršeni alat koji mi vjerno služi, moje tijelo. Bio je to rezultat dugogodišnjeg procesa, pomnog promatranja i osobnog rasta u kojem sam izabrala način na koji ću djelovati prema sebi i drugima. S druge strane, organskom kozmetikom nisam uspijevala postići onaj 'wow' brz i dugoročan efekt kakav sam postizala s dermokozmetičkom njegom. Obožavala sam rezultate, sjajne, zategnute kože koju pruža ta vrsta proizvoda, ali od njih sam odustala jer bi uvijek u sastavu pronašla neki od sastojaka koji bi mogao predstavljati rizik po zdravlje', priča Anita, koja je stoga odlučila slijediti vlastite osjećaj i sama stvoriti proizvod bez potencijalnih štetnih sastojaka, onaj koji daje brz rezultat i savršena je sinergija čovjeka (znanosti) i prirode. Ekonomsko znanje, pak, pomoglo joj je posložiti i realizirati ideju u djelo.

'Aprive je hrvatski brend koji okuplja vrhunske stručnjake. Cjelokupni proces proizvodnje odvija se kod nas, a uvozimo samo ambalažu. Kako smo izašli na tržište samo četiri mjeseca prije lock down-a, morali smo se brzo prilagoditi okolnostima te smo poslovnu strategiju bazirali isključivo na online prodaji. Tu platformu i danas još više jačamo jer se pokazala kao odličan kanal. U Hrvatskoj su proizvodi dostupni putem našeg web shopa, a proizvode već treću godinu izvozimo u Rumunjsku te trenutačno dogovaramo ulazak na dva nova inozemna tržišta', otkriva Anita.
AgeLess peptidna krema, Vitamin C serum i Glow up eksfolijant bili su prvi proizvodi brenda Aprive, s kojima i danas, u 3 minute njege dnevno, licu dajete sve što mu treba. Ono što ove proizvode razlikuje od drugih na tržištu visoke su i učinkovite koncentracije aktivnih sastojaka, čije je djelovanje znanstveno dokazano. Također, aktivni sastojci koriste se u malim molekulama i kao takvi imaju sposobnost prodiranja u dublje slojeve kože i, najvažnije, formulirani su bez parabena, sintetskih mirisa, boja, alkohola, mineralnih ulja, sulfata, ftalata, formaldehida i silikona, nisu testirane na životinjama i ne sadržavaju tvari životinjskog podrijetla.

Anita Mikulandra Švajger
privatni arhiv 

Anita se, kaže nam, ne može odlučiti koji joj je proizvod draži, jer svakome posvećuju veliku pažnja i znanje. Možda je, ipak, otkriva nam, malo više ponosna na retinole, koji ovih dana izlaze na tržište. Naime, koriste najnoviju NLC tehnologiju mikroinkapsuliranja retinola, a to je poseban sustav dostave čistog retinola koji jamči najbolji rezultat!
'Formule su doista potentne. Navedenom tehnologijom, tj. kontroliranom dostavom retinola u mikrokapsulama, smanjuje se iritacija i suhoća kože (koji su inače nuspojave retinola) te se sprječava prodor kisika do retinola, kako ne bi došlo do njegove razgradnje. Drugim riječima, postiže se iznimna stabilnost i efikasnost aktivne tvari te osigurava konzistentna djelotvornost proizvoda', pojašnjava Anita i dodaje kako su njezini klijenti svi koji imaju neki problem s kožom; od tinejdžera koji se bore s prištićima do žena i muškaraca srednje i zrele dobi koji žele usporiti starenje. Kako Aprive ima molekularno prilagođenu kozmetiku, tako podjednako dobro djeluje i na ženskoj i na muškoj koži. Prednost Aprive kozmetike je i bogatstvo formule koja omogućava jednostavnost i cjelovitost u tri brza koraka: čistač – serum - krema.

I dok priča o svojem poslu, iz svake Anitine rečenice izviru strast i predanost. Veliki je privilegij, kaže ova uspješna poduzetnica, raditi posao koji uopće ne doživljavaš kao posao (obvezu).
'Iskreno, uopće nemam osjećaj da radim, osim kad je riječ o nužnoj, dnevnoj administraciji. Ponekad se uhvatim da sam po cijele dane, danima u 'poslu', ali zaista kad nešto volite onda to ne doživljavate kao posao, a i uvijek je dinamično, tako da nema dosadne rutine. Stvaranje kozmetičkog brenda za mene je bio proces osobnog sazrijevanja koji u nekom trenutku donese i malo hrabrosti za realizaciju onoga čime ste već obuzeti. Uvijek nastojim slušati sebe i slijediti svoju strast', kaže Anita koja, kad se, ipak, poželi 'isključiti', vrijeme najradije provodi u obiteljskoj kućici u Zagorju gdje sadi, bere, kopa i uživa baš kako njoj najviše odgovara – u sinergiji s prirodom.

*Sadržaj nastao u suradnji s brendom Aprive.