Posljednjih nekoliko sezona primjećujemo dominaciju make up trendova s TikToka, u maniri kako se to dogodilo prije nekoliko godina na Instagramu, ali i općenito popularizaciju svega čega se dotakne generacija Z.

Bilo je samo pitanje trenutka kada će njezini pripadnici postati vodeći opinion makeri u različitim društvenim sferama, a slobodno možemo reći da su u području make upa to i postali. Ono što trenutačno preporuči najmlađa generacija koja ima kupovnu moć odmah postaje bestseler.

Aplikacije za lice dosegnule su vrhunac popularnosti prikazivanjem serije ‘Euforija’
Profimedia 

Iz tog je aspekta iznimno zanimljivo promatrati kako generacija Z doživljava 90‑e i 2000‑e, razdoblje koje prati potpuno drukčiji mindset mladih koji su tada bili tinejdžeri ili u ranim dvadesetima. Naravno, ulaskom u tu eru već znamo što možemo očekivati: lagane, prirodne baze, sjajila, smeđe usne i razmrljano nanesenu olovku.

Lagane, prirodne baze, sjajila, smeđe usne i razmrljano nanesena olovka su u trendu
Instagram 

Ti su trendovi dobili moderan twist, a pridružila su im se i rumenila, olovke za usne te općenito dva u jedan pristup make upu. Najveći trend razvio se iz tzv. clean girl pokreta na TikToku, a odnosi se na multifunkcionalne baze sjajnog finiša i vrlo prirodan izgled, odnosno na proizvode koji su spoj kreme za lice, hidratantnog seruma, zaštitnog faktora, primera i pudera - ili neke kombinacije toga.

@petekalemdar

Marabayynn aşkolarımmm

♬ Glimpse of Us - Joji

Takve baze ne skraćuju samo vrijeme spremanja, nego su doista dugotrajne, hranjive i izgledaju bolje od sličnih proizvoda dosad. Velik naglasak ostaje na rumenim obrazima, a s kremastih rumenila selimo se na tekuća koja mogu biti još jednostavnija za upotrebu. Pritom se mogu koristiti i na očima i na usnama.

Kako je vidljiv zaokret prema prirodnijem looku, na usnama se preferiraju hranjiva ulja i balzami u bojama koji se kombiniraju s olovkama za usne za sočan izgled usana koji podsjeća na trendove iz 90‑ih.

S druge strane, pomalo teatralan detalj usred prirodnosti daju razmrljane olovke nalik na look koji je nosila kanadska pjevačica Avril Lavigne u vrijeme najveće popularnosti, kao i aplikacije za lice koje su dosegnule vrhunac popularnosti prikazivanjem serije ‘Euforija’. Možemo zaključiti da nas očekuje zanimljiva i pomalo nostalgična beauty godina.