Posljednjih nekoliko sezona primjećujemo dominaciju make up trendova s TikToka, u maniri kako se to dogodilo prije nekoliko godina na Instagramu, ali i općenito popularizaciju svega čega se dotakne generacija Z.
Bilo je samo pitanje trenutka kada će njezini pripadnici postati vodeći opinion makeri u različitim društvenim sferama, a slobodno možemo reći da su u području make upa to i postali. Ono što trenutačno preporuči najmlađa generacija koja ima kupovnu moć odmah postaje bestseler.
Iz tog je aspekta iznimno zanimljivo promatrati kako generacija Z doživljava 90‑e i 2000‑e, razdoblje koje prati potpuno drukčiji mindset mladih koji su tada bili tinejdžeri ili u ranim dvadesetima. Naravno, ulaskom u tu eru već znamo što možemo očekivati: lagane, prirodne baze, sjajila, smeđe usne i razmrljano nanesenu olovku.
Ti su trendovi dobili moderan twist, a pridružila su im se i rumenila, olovke za usne te općenito dva u jedan pristup make upu. Najveći trend razvio se iz tzv. clean girl pokreta na TikToku, a odnosi se na multifunkcionalne baze sjajnog finiša i vrlo prirodan izgled, odnosno na proizvode koji su spoj kreme za lice, hidratantnog seruma, zaštitnog faktora, primera i pudera - ili neke kombinacije toga.
Marabayynn aşkolarımmm
Takve baze ne skraćuju samo vrijeme spremanja, nego su doista dugotrajne, hranjive i izgledaju bolje od sličnih proizvoda dosad. Velik naglasak ostaje na rumenim obrazima, a s kremastih rumenila selimo se na tekuća koja mogu biti još jednostavnija za upotrebu. Pritom se mogu koristiti i na očima i na usnama.
Kako je vidljiv zaokret prema prirodnijem looku, na usnama se preferiraju hranjiva ulja i balzami u bojama koji se kombiniraju s olovkama za usne za sočan izgled usana koji podsjeća na trendove iz 90‑ih.
S druge strane, pomalo teatralan detalj usred prirodnosti daju razmrljane olovke nalik na look koji je nosila kanadska pjevačica Avril Lavigne u vrijeme najveće popularnosti, kao i aplikacije za lice koje su dosegnule vrhunac popularnosti prikazivanjem serije ‘Euforija’. Možemo zaključiti da nas očekuje zanimljiva i pomalo nostalgična beauty godina.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju