Mlada poduzetnica Vida Janeković pokrenula je posao na kojoj joj zavide mnoge dame. Njezini su dani ispunjeni šljokicama, a Vida Loca glitter je ekološki prihvatljiv i prirodan, dok mu je baza celuloza od eukaliptusa. Kako je započela ova šljokičasta priča te koji su planovi za budućnost, Vida je ispričala samo za Story.hr.

Predstavite nam sebe i svoju firmu. Čime se točno bavite?

Vida Loca sam moi - nakon 12 godina rada u marketingu i prodaji na različim pozicijama i kompanijama, odlučila sam pokrenuti vlasiti business.  Firma je istog naziva - osim beauty segmenta - bio glitter branda Vida Loca, radimo evente i organiziramo događanja elektronske glazbe, imamo DJ booking agenciju, bavimo se marketingom, digitalnim marketingom, te consultingom. Media Loca evente nastavljamo i ove sezone u klubu Podmornici, Katran - radimo spoj probrane elektronske glazbe s lokalnim i stranim DJ-ima; radimo promociju Vida Loca branda i šljokamo sve željne zabave. Idući party imamo 12.10. na istoj lokaciji slobodni ste pridružiti nam se i zabaviti se s nama. Više informacija potražite na Media Loca stranici.

Mogu samo najaviti da će nam iduće dvije-tri godine biti vrlo zabavne i uzbudljive radi ostalih projektata koje pripremamo.
Prva kampanja za lansiranje Vida Loca glittera napravljena je u suradnji s brandovima Bubu with love, te ayleen nakitom. 

Od kud ideja za posao s glitterom? Volite li šljokice i privatno? Od kuda ideja za spajanje šljokica s festivalima tj. partijima? Kako to izgleda u praksi? 

Ljubav prema glitteru javila se prije par godina kada mi je draga prijateljica make-up artist iz Londona napravila make-up za festival, te poklonila nekoliko kutijica glittera, koje sam pažljivo čuvala i dijelila samo sa dragim frendicama i frendovima. Na jednom druženju prijatelj je rekao „pa pokreni svoje, znaš sve- vodila si brandove“, reko bravo može! Kontaktirala sam distributera u Londonu, kupila prve kile glittera, odradila sve lokalno- dizajn, packaging, branding- i ovog ljeta naš tim make-up artista krenuo je raditi na belgijskom festivalu Labyrinth Open u Omišu, i kulturnim događanjima Supertoon festival, te Moru knjiga- najpopularnijoj ljetnoj plaži u Zagrebu. Vida Loca glitter dio je nove kampanje/spota Hrvatske vaterpolo reprezentacije- curke izgledaju sjajno i kao prave glitter warriors. Uz to bili smo na Dekmantel festivalu u Amsterdamu, te najkul festivalu na svijetu Burning Manu.

Glitter i festivali uobičajeni su mix svugdje po svijetu, glitter je izuzetno popularan- mi smo se usmjerili na bio razgradiv glitter koji ne šteti okolišu. Nas osim festivala zanima i razvijanje novih trendova- glitter može biti dio i svakodnevne šminke, možete šljokati tetovaže- mogućnosti ima mnogo, bitno je biti kreativan i malo razmišljati out of the box. Najjači svjetski brandovi poput Diora su koristili glitter make up, dok je nekidan Rihanna objavila fora fotku promocije beauty branda.  

Što se svakodnevne upotrebe tiče nosim ga redovito na sastancima i svom omiljenom u business modu - daje originalan izvrstan efekt.

Plan nam je iduće godine proširiti se na vanjska tržišta, trenutno smo u pregovorima s nekim izvrsnim zemljama. U praksi glitter je vrlo jednostavan za raditi - treba cca 3-5 minuta za savršen make-up. Kada radite na festivalu imate manje vremena, jer ekipa želi plesati i zabavljati se, zato osim festivala radimo promocije brandova, korporativne partyje, djevojačke, rođendane. Ovo je nova priča na našem tržištu reakcija ženske i muške populacije je izvrsna, jer tko ne voli glitter? Ima ih par doduše, ali to je opet njihovo pravo.

Koliko treba prosječno vremena za nanošenje glitera? Gdje se sve nanose? Koliko treba da se gliter skine? Koji je kemijski sastav glitera, jer podoban za svaku vrstu kože? U koliko boja dolaze? Koja je ovo ljeto bila najtraženija boja, a za koju boju pretpostavljate da će biti jesenski hit?  

Vida Loca glitter se nanosi vrlo jednostavno - potrebno cca 3-5 minuta do sjajanog drugačijeg make-upa. Za početak uzmete nešto čime ćete zaljepiti šljokice - mi koristimo aloe vera gel, vazelin, a nekad i obično labelo, kist i glitter.  Nanosi ga se po cijelom tijelu - područje oko očiju, usne, kosa, brda, grudi, gdje tko želi  Skida se lagano, otkrili smo da je najlakši način uklanjanja - obične vlažne maramice.

Vida Loca glitter je eko friendly, prirodan, baza je celuloza od eukaliptusa, tako da je razgradiv u okolišu, što nam je bitno. Ove sezone  su bile Velike kampanje su protiv klasičnog glittera, neki festivali su ga zabranili- jer se radi o plastici koja uvelike uništava okoliš. Kolega je rekao da ima osjećaj da je Vida Loca glitter mekan za kožu i hidratantan- štiti ju. Osobno ga koristim u svakodnevnom make-up za podočnjake, dopušta da koža diše za razliku od pudera, korektora i ostalih dekorativnih proizvoda.

U ponudi imamo devet različitih mikseva različitih granulacija - imamo sitni Unicorn mix koji je izvrstan za šljokanje brade, obrva, područja ispod očiju, te mixeve Vida Loca - sadrži sve boje i vrste, Fabulous mix- zelene, plave,srebne, Silver mix, Mermaid- plave, krupne Pink i Gold šljokice. Pri svakoj isporuci napravimo neki novi miks. Super je što sve radimo sami, pa testiramo i odabiremo što nam se najviše sviđa.

Ovo ljeto je definitivno bila najtraženiji Fabulous mix- kombinacija zelene, plave, srebrne, dok jesenski hit bi rekli Unicorn gold mix- elegantna kombinacija roze, zlatne s malim dodatkom mermaid plavog glittera. Za muške ćemo posebno naručiti i crni glitter, budući da smo dobili dosta upita oko navedene boje.

Uskoro ćemo u ponudi imati i jestivi glitter koji je izvrstan za fabulous koktele, hranu i ostalo.

Nakon šljokica, što je sljedeće što možemo očekivati od vas?

Znate kako kažu- Sky's the limit. Imamo ambiciozne planove koji se šire aktivno na vanjska tržišta, te osim glittera raditi ćemo aktivno na nama srodnim područjima- eventima, festivalima. Za početak cilj nam je educirati tržište, napraviti kul suradnje diljem EU- putovati i pritom uvijek dobro se zabavljati. Pratite nas pa ćete sve saznati na Vida Loca glitter i Media Loca društvenim mrežama.