U svijetu kozmetike postoje određena kultna imena, a brend Sally Hansen definitivno je među njima. Ako kojim slučajem niste još čuli za njega (možda zato što ga nema u našim trgovinama) puno ste propustili. Ovaj brend poznat po lakovima za nokte postoji već 70 godina i sinonim je za iznimnu kvalitetu. Brend je nazvan po stvarnoj osobi i iznimno puno drži do povratne informacije svojih kupaca. Nedavno je časopis InStyle proveo istraživanje i otkrio kako upravo lak s potpisom Sally Hansen drži prvo mjesto po prodaji. Lak pod nazivom Terra-Coppa, iz Sally Hansen linije Miracle Gel, ima čak 10 posto američke populacije. Prevedeno u jezik brojki to znači da se bočica Terra-Coppa laka proda svake druge minute, a od kada je lansirana 2014. godine već je prodano više od 32 milijuna ovih lakova! Topla brončana nijansa sa decentnim sjajnim završetkom ima prednost i stoga što joj ne treba bazni lak, pa ne čudi da je beauty trendseterice obožavaju!
N. P. Fotografije Instagram i Profimedia
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.