Jedna od najuspješnijih hrvatskih manekenki, Ljupka Gojić Mikić, nova je ambasadorica branda Melem, no osim suradnje na promociji brenda Ljupka će se po prvi put u životu naći u jednoj sasvim novoj ulozi - za Melem će raditi i na kreiranju novih proizvoda! Naime, brand Melem predstavio je prvi puta liniju proizvoda za tuširanje i to u četiri varijante: Melem za tuširanje s dragocjenim prirodnim uljima te Meleme za tuširanje s dragocjenim esencijalnim uljima lavande, ružmarina i kadulje, a upravo na tom je događaju objavljena i ekskluzivna vijest o suradnji s Ljupka Gojić Mikić! 'Melemu sam vjerna već godinama. Koristim ga u svim prilikama i jako sam sretna što sam postala ambasadorica jednog od svojih omiljenih brandova. Veselim se što ću sada Melem moći koristiti i prilikom skoro jedinog trenutka u danu koji imam samo za sebe, a to je tuširanje. Isprobala sam sva četiri Melema za tuširanje, a favorit mi je ružmarin! Mirisi su besprijekorni, a učinak na kožu je fenomenalan! Sviđa mi se i što se manje pjene, to mi dokazuje da je formulacija prirodnija, točno što moja koža treba.' Melemi za tuširanje nježno čiste, njeguju kožu i čine je lijepom i baršunastom. Istovremeno, zahvaljujući esencijalnim uljima s Mediterana, Melemi za tuširanje hrane i hidratiziraju kožu te imaju iznimno pozitivan učinak na um. Ulje lavande opušta i smiruje, aromatični ružmarin budi osjetila, kadulja osvježava, dok ulje nevena i maslinovo ulje koži pružaju besprijekornu njegu.

Nove Meleme za tuširanje predstavila je Lucija Gluščević, brand menadžerica Melema u Atlantic grupi. 'Ponosni smo na razvoj Melema. Taj se brand sastoji od brojnih vrijednosti, a za nas najveću predstavlja ljubav ljudi koji ga koriste. Te smo drage ljude uključili u razvoj branda tako što smo ih pitali koje još proizvode, tj. Melem trenutke, žele u svom danu. 85% izrazilo je želju da stvorimo Meleme za tuširanje – dragocjene gelove s vrijednim prirodnim uljima u inačicama s Melemovim mirisom i mediteranskim esencijalnim uljima. Tako je nastala ova prekrasna linija u kojoj besprijekorne aktivne sastojke stavljamo u službu rituala tuširanja, još jednog Melem trenutka u danu kada nam je svima važno da se opustimo, probudimo, očistimo i njegujemo kožu. Razvojni trenutak za Melem predstavlja i njegovo novo žensko lice, kompletna osoba koja inspirira svojom pojavom i načinom života, majka, poslovna žena s raznolikim interesima i bogatom osobnošću. Jedva čekamo da krenemo stvarati lijepe nove Melem trenutke zajedno s Ljupkom.'
Iva Šulentić, Ljupka Gojić Mikić i Lucija Gluščević, brand managerica Melema Nove Meleme za tuširanje među prvima su isprobale Nevena Rendeli Vejzović, Mia Kovačić, Anita Dujić, Iris Pinjuh, Mirna Medaković Stepinac i Iva Šulentić. N. P. Fotografije promo