Brojne poznate Hrvatice su uz svoja primarna zanimanja pokrenule poslove sa strane u kojima su jako uspješne.
Ljupka Gojić (39) nakon manekenske karijere je pokrenula svoj brend odjeće i otvorila slastičarnu pod imenom Jolie Petite. Prošle godine je otkrila da joj veći dio dana uz odgoj kćeriJane Sienne, Mile Amelie i Mari Dane ode na brigu o poslu.
'Hedonist sam, svaki dan sam u slastičarnici, uvijek nešto isprobavam, ali moram i kod kuće kuhati zbog djece', ispričala je za Story.hr. Ljupka je objasnila i da neki pripisuju njezin uspjeh činjenici da joj je suprug Mihael Mikić bivši nogometaš.
'Svaki posao koji radim shvaćam ozbiljno. Kao i novac. Sposobna sam i potrošiti ga, ali to ne znači da ga ne cijenim. I on me ne pokreće. Pokreću me kreativnost, strast i adrenalin koje osjećam kada nešto radim. Ne razmišljam o zaradi, znam da je mora biti jer tako svijet funkcionira, ali to mi nikad neće biti prva misao. Možda je i zato sve oko mene uspješno jer sve radim iz ljubavi. Sad se opet vraćamo na to da ljudi komentiraju: 'Lako ti je tako kad imaš novca' ili 'Lako je tebi kad ti je muž igrao nogomet'. To u Hrvatskoj jako vole istaknuti, ali nitko se ne sjeća da ja zapravo zarađujem od 13. godine', ispričala je Gojić koja je još kao tinejdžerica počela graditi manekensku karijeru i bila zaštitno Pantene Pro-V-a. Nakon toga je snimala kampanje i za Chanel, Palmers, YSL, Maybelline te brojne druge svjetske brendove.
Pjevačica Indira (48) sa svojim mužem Miroslavom Levakom se upustila u izradu namještaja i sprava za vježbanje. Prije nekoliko mjeseci je za Story.hr otkrila da se fokusirala na dizajn interijera, a dotakla se i nove linije namještaja.
'Što se tiče Indira Levak Dizajna pripremam novu kolekciju tegla za cvijeće i club stoliće. Inače, većinu narudžba radimo po mjeri i sve je prilagođeno prostorima koje opremamo. Naše sprave za vježbanje Koloseum trenutno su jako tražene što je dobar znak da su se ljudi okrenuli zdravom načinu života', istaknula je pjevačica.
Žanamari Perčić (40) rado pozira u badićima na svom Instagramu i obožava ljeto kada ih može stalno nositi. Odlučila je sama kreirati liniju kupaćih kostima jer joj je bilo teško naći savršen model za nju.
'Cijelu liniju stvaram u suradnji s domaćim sportskim brendom Brblls.Gaćice su sve visokog struka, što naglašava žensku figuru. Iza su krojeni tako da prekriju i otkriju taman onoliko koliko treba. Nema tangica i brazilki jer želim da se moje žene osjećaju ugodno i sofisticirano, čak i u seksi bikiniju. Gornji dijelovi su s košaricama jer želim da ih vole i žene s malo većim grudima. Voljela bih da se svaka žena u mom kupaćem kostimu osjeća kao Kim Kardashian. Svi su proizvedeni u Hrvatskoj, u maloj obiteljskoj šivaonici i bit će pakirani u ekološke biorazgradive vrećice. Također, od svakog prodanog proizvoda dajemo jedan euro za Udrugu za zaštitu životinja Indigo iz Zagreba', rekla je pjevačica prije nekoliko mjeseci.
Glumica Sanja Vejnović (60) vrsna je kuharica pa je izdala svoju kuharicu 'Iz moje kuhinje, s ljubavlju' u kojoj je podijelila recepte svojih specijaliteta. Među njima su juhe, salate, razna glavna jela, tjestenina i deserti.
Lana Jurčević (36) ima brend za njegu kože 'La PIEL', a svi proizvodi su prirodni i nisu testirani na životinjama. Pjevačica je priznala da prije nego što je pokrenula kozmetičku liniju da nije baš pazila na to koje proizvode koristi, imaju li štetne sastojke i koliko zapravo loše utječu na kožu.
'Počela sam se educirati, zanimalo me sve to, ulazila sam sve ‘dublje i dublje’ u tu tematiku i shvatila da sam cijeli svoj život, do tog trenutka, živjela u neznanju. A to nam nitko nije kriv osim nas samih. Tu je nekako ‘puklo’ kod mene', rekla je Lana. Nakon što je produbila svoje znanje, to ju uvjerilo da napravi promjenu i otvori vlastitu tvrtku.
Njezin brend je jako popularan i uspješan, a ona je bez imalo ustručavanja progovorila za Story i o usporedbi cijene i kvalitete. 'Ali pojam održivosti često podrazumijeva i više cijene. Mislim li da ljudima upravo ta cijena stvara problem? Možda da, možda ne. Ovisi do kojih oni vrijednosti drže', vrlo je jasna', istaknula je.
Dekoraterka setova i manekenka Anita Dujić (37) uživa u dizajniranju nakita od srednje škole pa je od toga stvorila brend Juno Studio, koji je prepoznatljiv u Hrvatskoj. U travnju je proslavila petu godinu svog postojanja tako što je napravila novu kolekciju u kojoj za svakoga ima po nešto.
'Nakit volim oduvijek, a u dizajniranje sam se zaljubila još u srednjoj školi, kada sam počela raditi svoje prve komade, iako tad nisam ni sanjala da će mi to jednog dana biti posao', rekla je Anita. Otkrila i da njezina kći voli jako nositi narukvice koje ona izradi.
Katarina Baban (33) održava ravnotežu između glumačke karijere i rada na svom brendu odjeće Lilith. Prisutna je više od pet godina na modnoj sceni i njezine kreacije su osvojile Hrvatice svojim bojama i ženstvenošću. Prošla godina joj je bila najuspješnija unatoč pandemiji koronavirusa.
'Drago mi je da žene sve više prepoznaju rad i estetiku moga branda. To mi daju snagu i vjetar u leđa jer se pokazalo da su najuspješniji oni modeli koje sam kreirala bez ikakve zadrške. Preferiram raditi svečane haljine koje su dovoljno elegantne za posebne prigode, a opet dovoljno nosive i kasnije. Smatram da je velika šteta kada kupiš prekrasnu haljinu koja nakon jednog nošenja skuplja prašinu u ormaru. Želim djevojkama pružiti mogućnost da dugoročno uživaju u omiljenim komadima', ispričala je Katarina.
Maja Šuput (42) ima svoj brend Majushka i u sklopu njega se prodaju raznorazni proizvodi. Od parfema, gela za dezinfekciju ruku do mikrofona, slušalica te kapa i majica s natpisom. Pjevačica, koja prednjači na estradi s nastupima na svadbama, prije nekoliko mjeseci je ostvarila i suradnju s domaćim proizvođačem praška i omekšivača za rublje. Uz sve to Šuput dobro usklađuje voditeljske obveze i majčinstvo.