Dok luksuzni brendovi pokušavaju pronaći izlaz iz ove situacije i organiziraju online revije, kao i osnivaju online projekte ne bi li zadržati relevatnost na tržištu, modna kuća Valentino otišla je korak dalje u svojoj realizaciji novog stila.
Pierpaolo Piccioli odlučio je pokrenuti reklamni projekt usmjeren na dobrotvornu pomoć. Kreativni direktor modne kuće u to je ime pozvao svoje slavne prijatelje da sudjeluju u akciji, među kojima su i neka od istaknutijih imena Hollywooda. Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington,
Anwar Hadid, Laura Dern i njen sin samo su neka od njih. Svi će oni tako postati lica nove reklamne kampanje ovog brenda.
Svaki sudionik će se fotografirati u svoja četiri zida u odjeći iz aktualne linije modne kuće Valentino. Sve zvijezde to će, naravno, učiniti besplatno, a sama modna kuća će donirati milijun eura bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu, gdje se liječe pacijenti sa COVID-19. Izvrsna ideja kojom će ova modna kuća barem djelić svoje zarade i profita podijeliti s onima koji to trenutno najviše trebaju.
Hoće li se ovakva reklamna akcija nastaviti i nakon što jednom završi pandemija, treba tek vidjeti.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.