Francuski luksuzni brend Givenchy izazvao je lavinu kritika nakon revije na Pariškom tjednu mode.
Naime, problematičnom se pokazala njihova ogrlica u obliku omče koju su modeli nosili oko vrata. Srebrne i zlatne ogrlice nosila su tri modela, a neke su manekenke nosile naušnice sličnog dizajna.
Negativni komentari na ove ogrlice preplavili su društvene mreže, a iz modne kuće se još nisu oglasili povodom kontroverze koju je izazvao njihov nakit.
Inače, ovo nije prvi put da se neki poznati brend našao na udaru kritike zbog ovakvih stvari. Prije dvije godine brend Burberry se morao ispričati nakon što su lansirali hoodice s omčom oko vrata.
Tom je prilikom također nastao veliki skandal, osobito nakon što je jedna od njihovih vlastitih manekenki podijelila opširnu objavu na Instagramu u kojoj je poručila: 'Samoubojstvo nije moda'.
Nakon toga se oglasio šef Burberryja, Marco Gobetti koji je rekao da im je 'duboko žao zbog toga što su izazvali uznemirenost', te dodao: 'Ovo je bilo bezosjećajno, napravili smo pogrešku.'
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.