Veliko uzbuđenje, šušur, odobravanja i proteste, te dakako kontroverze izazvala je nova reklamna kampanja za sok Pipi splitskog Dalmacijavina – dvojica muškarca u tangama leže na plaži držeći se za ruke pored srca iscrtanog na pijesku – objavljenoj uz slogan “Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju” te “#bolimePipi”.
38 godina nakon poznate i tada kontroverzne “vruće” reklame za Pipi s Anom Sasso, te prošlogodišnje akcije s prvim svjetskim spomenikom neisklesanom tijelu na Bačvicama i manekenkom Lucijom Lugomer, Dalmacijavino nastavlja s šokantnim. modernim reklamama neopterećenim predrasudama.
Neortodoksna promotivna kampanja nedvojbeno je ispunila svoju marketinšku zadaću i pobudila pozornost, ali i izazvala prijepore te pokazala kako kao društvo još mnogo i naporno moramo raditi na obrazovanju, prosvjetljivanju i toleranciji. Naime, dok jedni hvale angažiranost i slobodoumnost reklame, drugi bacaju anateme, pozivaju na bojkot tog legendarnog bezalkoholnog napitka, pa čak i drugih proizvoda tvrtke, prijete i najavljuju kontramjere.
Primjer je to i dokaz koliko je cilj održivog razvoja “Rodna ravnopravnost” itekako aktualan i koliko kao društvo kaskamo za njegovim ispunjenjem.