Veliko uzbuđenje, šušur, odobravanja i proteste, te dakako kontroverze izazvala je nova reklamna kampanja za sok Pipi splitskog Dalmacijavina – dvojica muškarca u tangama leže na plaži držeći se za ruke pored srca iscrtanog na pijesku – objavljenoj uz slogan “Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju” te “#bolimePipi”.
38 godina nakon poznate i tada kontroverzne “vruće” reklame za Pipi s Anom Sasso, te prošlogodišnje akcije s prvim svjetskim spomenikom neisklesanom tijelu na Bačvicama i manekenkom Lucijom Lugomer, Dalmacijavino nastavlja s šokantnim. modernim reklamama neopterećenim predrasudama.
Neortodoksna promotivna kampanja nedvojbeno je ispunila svoju marketinšku zadaću i pobudila pozornost, ali i izazvala prijepore te pokazala kako kao društvo još mnogo i naporno moramo raditi na obrazovanju, prosvjetljivanju i toleranciji. Naime, dok jedni hvale angažiranost i slobodoumnost reklame, drugi bacaju anateme, pozivaju na bojkot tog legendarnog bezalkoholnog napitka, pa čak i drugih proizvoda tvrtke, prijete i najavljuju kontramjere.
Primjer je to i dokaz koliko je cilj održivog razvoja “Rodna ravnopravnost” itekako aktualan i koliko kao društvo kaskamo za njegovim ispunjenjem.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju