Parfemska industrija neprestano je u potrazi za novim metodama parfumiranja. Osim parfema, parfemskih i toaletnih voda te pripadajućih losiona za tijelo, gelova za tuširanje i luksuznih krema za tijelo, ta nam industrija (kao i ona frizerska) nudi iznovan popularni način mirisanja. Zašto? “Parfemi u doba pandemije dobivaju novu funkciju koja više nije toliko usmjerena prema okruženju, koliko prema osobi. Oni postaju utjeha, a ne oružje zavođenja”, rekao je parfemski stručnjak Frédéric Malle, osnivač parfemske izdavačke kuće Éditions de Parfums.
Baš kao novi Chanelov Coco Mademoiselle L’Eau Privée, noćni miris namijenjen da se poprska širokim potezom prije odlaska na spavanje, i to jednako bogato po koži, kosi ili kućnom ogrtaču. “L’Eau Privée, lagana i nježna verzija Coco Mademoiselle, miris je za noć, poput akvarela ili mekog, maglovitog vela za kožu i posteljinu”, komentirao je kreator parfema za Chanel Olivier Polge u povodu njegove nedavne premijere. Maison Francis Kurkdjian, Guerlain, L’Occitane, Gucci, Rituals, samo su neki od brendova koji nude svoje verzije parfema za kosu. Osim njih, tu su i frizerski brendovi, kao što je Kérastase, koji u svojoj liniji Chronologiste nudi njegujuće parfemsko ulje s potpisom slavnog kreatora Alberta Morillasa, kao i Nuxe, Melem te Leonor Greyl njegujuća mirisna ulja za kosu.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju