Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Isplati se započeti

Doživite dermatološki orgazam! Kako masirati lice poput profesionalke?

Autor Cosmopolitan.hr
Autor Cosmopolitan.hr

Čini se kako masiranje lica nije samo tajna dermatološkog blaženstva već dolazi i s nizom drugih prednosti poput smanjivanja napetosti i stresa. Ne znate otkud početi? Pripremili smo sjajan vodič.

Izvor: Profimedia

Živimo u stresnim vremenima (lijep pozdrav 2020.!) u kojima naše lice često doživljava slomove, a mišići iza kulisa zadržavaju ogromnu količinu tenzije, piše Cosmopolitan.hr. Tu nastupa relativno nov i još neotkriven trend masaže lica. Dobro, nov je za nas (iako postoji već tri tisuće godina), a rodio se kao dio kineske medicine. I, dok neće pomoći pri uklanjanju površnih problema poput akni, crvenila, začepljenja i pigmentacije (za to ćete se i dalje morati savjetovati s dermatologom), masaža lica donosi niz prednosti za vašu kožu.

“Glavne prednosti dnevne masaže prije svega su uklanjanje napetosti i stresa u mišićnom tkivu. “Masaža će također ukloniti toksine, višak vode i otečenost, ali i poboljšati cirkulaciju”, kaže Nichola Joss. “Vaše lice čini više od 40 mišića”, dodaje Inge Theron. “I baš poput mišića u vašem tijelu, što ih više vježbate, to će oni postati zategnutiji i čvršći. Ključ je u dnevnoj stimulaciji mišića.” Prema riječima Eilidh Smith, osnivačice specijalističkog salona Skinwork, masaža lica pomaže i u opuštanju emocionalne napetosti.

Dodavanjem masaže u vašu večernju rutinu pomoći će ovaj naizgled naporan zadatak pretvoriti u meditacijski ritual kojemu ćete se veseliti i koje će ubrzo postati vrijeme prije spavanja rezervirano samo za vas.

1. KORAK - ODRŽAVAJTE ČISTOĆU Dobro i temeljito operite ruke prije početka masaže.

2. KORAK - POMNO BIRAJTE SVOJE PROIZVODE Svi naši stručnjaci savjetuju korištenje ulja. Smith preporučuje proizvode koji nemaju mirisa i koji nisu komedogeni (neće začepiti vaše pore), poput ulja grožđa.

3. KORAK - PRIPREMITE LICE Stavite ulje na dlanove i pritisnite ih o svoje obraze, a onda i ostatak lica. Zatim rukama krenite od ušiju, preko vrata i sve do ramena. Ponovite triput na svakoj strani.

SIGURNOST NA PRVOM MJESTU Potrudite se ne razvlačiti svoju kožu budući da joj tako činite protuuslugu. “Pripazite na sve male bore i nabore dok radite vježbe”, kaže Theron. “Stanite, repozicionirajte se i poravnajte svoju tehniku “peglajući” sve sitne nepravilnosti i linije prije nego nastavite dalje.” Ako je vaša koža osjetljiva na dodir, radite manji broj ponavljanja.

Područje ispod očiju Koristeći tri srednja prsta, laganim tapkanjem krenite preko gornjeg dijela obraza i prema vrećicama ispod očiju. Valjak od žada za ovaj vam dio nije potreban iako dodatno pomaže u smanjivanju oteklina.

Desni obraz Desnu ruku položite na desnu stranu lica, a onda laganim potezima potežite kožu obraza prema natrag. Snažno izdahnite na lijevu stranu i ponovite deset puta. Potrudite se pružati otpor koji ste stvorili s rukom. Ponovite na drugoj strani.

Usne Zatvorite usta, a zatim kažiprstima i palčevima zajedno pritisnite gornju i donju usnu. Lagano ih povucite prema van. Ako patite od ispucanih usana, preskočite ovaj korak ili prije masaže nanesite hidratizirajuće ulje za usne poput Charlotte Tilbury Magic Lip Oil Crystal Elixir balzama ili Nyxovog #thisiseverything njegujućeg ulja za usne.

Čelo Jednu ruku stavite malo iznad početka tjemena, s četiri prsta položena na vrhu čela. Držite ih tako, dok drugom rukom čvrstim pokretima prstiju kružite po čelu kako biste smanjili napetost.

Obrve Koristeći kažiprst i srednji prst, počnite stvarati srednji odnosno jači pritisak počevši od početka obrva. Stanite na trenutak, a onda pritisnite prema gore i prema sljepoočnicama. Ponovite tri puta. Brada Koristeći kažiprst i palac, uštipnite bradu horizontalno, a onda vertikalno kako biste potaknuli cirkulaciju.

Između obrva Kažiprst položite na vaš korugatorni mišić koji se nalazi između vaših obrva, a zatim lagano pritisnite. Dižite i spuštajte obrve deset puta. Unutarnji kut oka Koristeći kažiprst ili vjenčani prst, lagano pritisnite unutarnji dio oka, lagano se krećući prema vanjskom dijelu kao kada nanosite korektor. Ovo će pomoći u smanjivanju otoka oko očiju.

Sljepoočnica Položite kažiprste na sljepoočnicu, a zatim kožu lagano povucite prema kosi. Srednjim prstom lagano povucite liniju ispod očiju i prema mostu nosa. Zatim polako nastavite preko obrva. Ponovite šest puta.

Nos Počevši od mosta nosa, krećite se prema tjemenu i natrag. Ponovite šest puta. Lijevi obraz Desnu ruku prebacite preko glave i svoja četiri prsta položite na suprotan obraz. Pritisnite i podignite na pet do deset sekundi. Za isti pokret možete koristiti i dlanove. Ponovite na drugoj strani.

Kut vilice Otvorite usta, a četiri prsta položite na sam kut vaše vilice tako da vam kažiprst bude najbliži uhu. Laganim kružnim pokretima polako ispustite sve napetosti.

Vilica Na svakoj ruci napravite kandžu koristeći kažiprst i srednji prst, a zatim s vanjskim dijelom dlanova krenite kliziti po vilici počevši od brade pa sve do vanjskih krajeva. Ponovite šest puta.

NEMATE VREMENA? Upamtite nekoliko koraka, a onda ih ubacite u svoju večernju rutinu. Ako imate problema s kožom i ne želite koristiti ulja, samo se pobrinite da krema koju koristite ne sadrži silikon kako biste izbjegli nasilno potezanje kože te da je dovoljno masna kako se ne bi upila prije završetka masaže.



Tagovi

Najčitanije

Najnovije