Nakon dugogodišnjeg menadžerskog iskustva u jednoj stranoj tvrtki u kojoj je radila, Jadranka Pezo željela je osnovati vlastiti biznis. Poduzet­ni­štvo ju je oduvijek privlačilo, a kada je razmišljala kojoj se djelatnosti posvetiti, odlučila se za frizerstvo jer je polazila i od sebe pitajući se: “Što bih nakon uspješnog radnog dana voljela raditi?” Odgovor je bio: “Opustiti se uz frizuru.” I tako je prije nešto više od deset godina osnovala tvrtku Studio Marcela d.o.o.

- Glavni moto našeg poslovanja je ‘Biti kreativan i moderan, ali poštovati želje klijenata’. Nakon prvog salona prije desetak godina, brzo smo se proširili prema zapadnom dijelu grada, a potom otvorili salon i u Ilici. Do danas je Studio Marcela postao lanac frizerskih salona koji pokrivaju gotovo cijelo područje grada Zagreba. Manje je poznato da sam se 2014. počela baviti uvozom i distribucijom preparata za kosu Silky Technobasic za profesionalnu upotrebu u frizerskim salonima. Imamo puno klijenata iz drugih gradova, odnosno frizerskih salona koji koriste proizvode Silky. Želja nam je uskoro otvoriti salon i u nekom drugom gradu - otkriva Jadranka koja nam kaže kako je jako zahvalna svojoj obitelji koja joj je najveća podrška od samih početaka i koja joj pruža danonoćnu potporu i ljubav te joj pomaže u vođenju i kontroliranju poduzeća. Naravno, zahvalna je i svom timu frizera bez kojih njezini snovi ne bi bili mogući.

Jadranka Pezo
Press Jadranka Pezo


- Oni su ogledalo naših salona. Kada ne radim, idem u duge šetnje ili se opuštam u druženju s prijateljima. Iza brenda Studio Marcela stoji dugogodišnji rad te izvrstan tim stilista. Uspjeh nije došao preko noći. Puno smo radili i na marketinškim aktivnostima, pratimo trendove te se i dalje razvijamo u željenom smjeru unatoč pandemiji. Koristimo vrhunske preparate Silky Technobasic i imamo odlične tretmane kao što su BTX Optimage i Eslabondexx te tretman Trivix protiv ispadanja kose, kao i one za razne probleme s vlasištem. Sve to u kombinaciji prepoznaju i vole naši vjerni klijenti. Iako idemo ukorak sa svjetskim trendovima, prošla je godina uz lockdown bila iznimno zahtjevna. I dalje poštujemo sve preporuke kako bismo sačuvali zdravlje naših klijentica - objašnjava. Adrese njezinih salona omiljena su destinacija brojnih poznatih domaćih dama koje su postale i ambasadorice salona - glumice Ana Begić Tahiri, Sanja Vejnović, Ana Maras Harmander, Petra Dugandžić, Ecija Ojdanić, Kristina Krepela, Lana Gojak, kantautorica Alka Vuica te nekadašnje nositeljice titule Miss Hrvatske i Miss Universe Hrvatske poput Ivane Delač i Antonije Gogić. Iako je svima unatrag godinu dana smanjen obujam aktivnosti i društvenih događanja, Jadranka ističe da se žene ne odriču lijepe i njegovane kose.

'Iako zbog korone baš i ne izlazimo, žene se nisu odrekle njegovane kose'
arhiva Storyja 


- Ima klijentica koje se dođu urediti kako bi bile zadovoljne sobom, ali i poslovnih žena kojima je frizura uvijek poželjna. Najčešće nam dolaze klijentice željne promjene boje kose, što često uključuje pramenove, a to je baš ono što najviše volimo. Uža specijalnost naših salona je koloriranje - poručila je Jadranka koja nam je za kraj otkrila mali trik kako u samo nekoliko minuta frizuru učiniti ljepšom: - Važno je kako se osjećate i što nosite pa tome treba prilagoditi frizuru. Ako žurite, a kosa vam nije savršeno isfenirana, zavežite je nježnom trakom u stilizirani rep koji je uvijek u trendu.