• Odgovor na pitanje „Što je lijepo?“ nije slika, već stav: Mi smo (jednako) lijepi kao i naši postupci
• Tina Müller, izvršna direktorica Douglas grupacije, objašnjava: „Ova kampanja pokazuje stav i formulira tvrdnju: to je naše obećanje javnosti. Slavimo ljepotu u njezinoj raznolikosti – odmičemo se daleko od tradicionalnog jednodimenzionalnog koncepta vanjskog izgleda prema modernom, holističkom razumijevanju ljepote. Kampanja LET'S DO BEAUTIFUL također je apel da prepoznamo ljepotu ne samo u čovjekovom izgledu, već i u svemu onome što čini individualnost osobe - osobnost, stav, ponašanje i fizionomija."
Što je zajedničko upečatljivom profilu 75-godišnjakinje, ponosnom držanju žene oboljele od raka kojoj je amputirana dojka i našminkanom muškarcu? Oni su dio LET’S DO BEAUTIFUL marketinške kampanje koja je uvod u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu. Kampanja pokazuje više od prelijepih slika – ona je sredstvo koje promiče ljepotu raznolikosti te poziva na „lijepa djela s integritetom“. Ime kampanje govori sve i inicira radikalnu promjenu: prelazak s čisto vanjske definicije ljepote na cjelovito razumijevanje i djelovanje temeljeno na određenim vrijednostima. Kampanja se temelji na brojnim istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja prekrasnih ljudi. Ova kampanja tako odražava svrhu tvrtke i novu stratešku orijentaciju Douglasa.
„Mijenjanje klišeja u industriji ljepote dio je načela na kojima počiva naša tvrtka. Međutim, ovaj put idemo korak dalje. Pozivamo na više ljubaznosti, empatije i tolerancije. Mijenjamo perspektivu i prebacujemo se s lijepog izgleda na lijepa djela jer je u konačnici to najvažnije.“, izjavila je Susanne Cornelius, direktorica marketinga u Douglas grupaciji.
Kampanja je komunikativno „produženje“ svrhe tvrtke i obećanje: Mi činimo lijepe stvari. Ovo obećanje Douglas sada pretvara u poziv javnosti da učini isto.
Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa u Hrvatskoj, izjavila je ovom prigodom: „Iznimno smo ponosni što smo dio ove kampanje koja će označiti prekretnicu u beauty industriji. Osim što kampanja promiče potpuno novo shvaćanje ljepote, ona nas potiče da budemo i bolji ljudi, stoga je cijeli tim u Hrvatskoj ozbiljno shvatio zadatak koji je pred nama, naročito zato što je danas važnije nego ikada biti human i činiti lijepe stvari. Trudimo se implementirati vrijednosti na kojima počiva kampanja u svakodnevni život i postupke jer vjerujemo u svrhu koju promičemo i želimo napraviti promjenu. Nadamo se da će važne poruke kampanje doprijeti i do kupaca na hrvatskom tržištu, a naročito do mlađih generacija koje su prečesto izložene pritisku okoline i čije se poimanje ljepote svodi isključivo na vanjski izgled. Ne smijemo nikada zaboraviti – nije važno jesmo li visoki ili niski, s plavim ili smeđim očima, svjetliji ili tamniji. Što radimo sa svojim životom i kako tretiramo druge je ono što nas čini lijepima i jedinstvenima!“
Na samom početku kampanje vizualno uočljiv TV spot emitirat će se u različitim formatima i putem različitih kanala, a bit će popraćen offline kampanjom s neočekivanim vizualima i naslovima koji potiču na razmišljanje kako bi se proširila ideja kampanje, odnosno pokazalo kako smo lijepi koliko su lijepa i naša djela.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju