Nije tajna da Lana Jurčević oduvijek ima lijepu kožu i da su makeup artisti s kojima je radila, to uvijek i isticali.

Ljubav prema njezi kože je nešto prema čemu je od tinejdžerskih dana gajila ljubav, čak i više nego prema makeupu, kada je gotovo svaka od nas barem počela eksperimentirati s njim. Prije gotovo tri godine pokrenula je i svoj skincare brend La PIEL koji svakom svojom novom kolekcijom oduševljava.

Jedna od najnovijih kolekcija je La PIEL LAB, odnosno podbrend La PIEL-a koji će se u budućosti kroz znanstvene i inovativne formule boriti da svakoj ženi omogući najekskluzivniju i najkvalitetniju njegu.

Lana rekla 'NE' Photoshopu pa podsjetila koliko je važno samopouzdanje
promo 

Ovom NO PHOTOSHOP kampanjom, želja La PIEL-a je podsjetiti žene da imaju samopouzdanja u sebe bez obzira na izazove sa svojom kožom. S obzirom da se konstantno događa manipulacija fotografijama u raznoraznim beauty kampanjama, u LAB kampanji s Lanom nije se koristio niti jedan program za uređivanje slika - koža je potpuno “sirova” i onakva kakva ona uistinu i jest. Možda je Lana jedna od onih rijetkih sretnica, ali ona kaže da to nije "sreća".

"I dobru genetiku možete zeznuti... Pušenje, alkohol, stres, neuredan život, krivi prepararti s nedovoljno hranjivim komponentama, padanje na marketing, a iza atraktivne ambalaže vrlo siromašan sastav. Ja sam htjela ženama ponuditi ono što ja koristim već dugo ili što bih voljela i sama koristiti. Bez kompromisa. Koža je naš najveći organ i itekako smo se kroz COVID-19 osvijestili koliko nas je ona štitila od svega i koliku ulogu ima za naše zdravlje. Jednako tako je i s kozmetikom koju koristimo i čiji sastav ulazi direktno u naš krvotok."

Lana rekla 'NE' Photoshopu pa podsjetila koliko je važno samopouzdanje
promo 

RASPRODANA U SAMO NEKOLIKO DANA

Predstavljena je nova La PIEL LAB kolekcija “Give me life”, koja sinergijski kombinira čiste prirodne sastojke i znanstveni pristup. Kolekcija za njegu lica obogaćena je s 10 aktivnih sastojaka, 21 biljna ekstrakta, te 14 ulja i maslaca. Samo par dana nakon launcha, linija se u potpunosti rasprodala, što najbolje svjedoči o pomutnji koju je stvorila među ženama.

Prirodni, čisti, a opet tako moćni i inovativni proizvodi La PIEL LAB linije prepoznale su mnoge žene koje sve više gravitiraju prirodnom pristupu kada je u pitanju skincare. “Zeleni” pomak pozdravlja i farmaceutska struka, dok o samoj kolekcijii dermatolozi imaju samo riječi hvale: “La PIEL proizvodi imaju nevjerojatno moćne i učinkovite formule”, dr. spec. derm. Tanja Vrčić.

Lana rekla 'NE' Photoshopu pa podsjetila koliko je važno samopouzdanje
promo 

Ideja o La PIEL LAB kolekciji tinjala je već neko vrijeme, no kreiranje samih proizvoda prolazilo je više faza s ciljem što bolje kvalitete i kombinacije sastojaka. Radom na dermatološki testiranoj LAB kolekciji, stručnjaci su uspješno uklopili kvalitetna, organska ulja, maslace i biljne ekstrakte u podatne teksture koje se s lakoćom upijaju u kožu lica dok aktivni sastojci poput retinola, niacinamida, kolagena, peptida, ceramida, hijaluronske kiseline, glikolne kiseline i pantenola odrađuju posao i poboljšavaju strukturu, elastičnost, tonus i teksturu kože iz dana u dan.

„Moram priznati da La PIEL polako, ali sigurno zauzima mjesto ozbiljnog brenda u Hrvatskoj i okolnim državama. Upravo se na liniji LAB vidi zaista jedan ogroman pomak i uloženo znanje, kao i istraživanje tržišta, te prema tome odgovor na današnje potrebe potrošača. Mislim da je to i Lanu kao vlasnicu i lice brenda nekako pokazalo u jednom drugom svijetlu, potpuno drugačiju i odgovornu za svakog potrošača koji koristi njen proizvod". – Mirela Ilenić, farmaceutski tehničar i formulator.

SPOJ ZNANOSTI I PRIRODE

Kolekcija se sastoji od 4 ključna proizvoda koja potentnim aktivnim sastojcima i prirodnim karakteristikama ostavljaju kožu nahranjenom i nevjerovatno blistavom.

Kolekcija uključuje: Nježnu pjenu za čišćenje lica i skidanje šminke, hidratantnu i iznimno nutritivnu kremu za lice, regenerativnu i hranjivu masku za lice, “Superpower liquid” eksfolirajuću tekućinu s AHA kiselinom.

Lana rekla 'NE' Photoshopu pa podsjetila koliko je važno samopouzdanje
promo 

Nikad nije prerano za brigu i njegu lica, pa tako iz La PIEL-a naglašavaju kako je ova kolekcija prije svega namijenjena ženama od 25+ godina kako bi zadržale mladolik izgled kože i spriječile ubrzano starenje, ali i zrelijim ženama koje žele zagladiti postojeće bore, poboljšati strukturu, tonus, ali i oživjeti samu teksturu kože. Osim spomenutih, iz La PIEL-a, tvrde kako su također primijetili i sve veći muški interes kada je u pitanju skincare, te objašnjavaju : “LAB kolekcija ne poznaje dob, spol i ostale razlike, već formulacijom i namjenom poznaje samo kožu lica i “pametni” skincare.“

La PIEL ponosno stoji iza svih svojih proizvoda, no moramo biti svjesni da na svijetu ne postoji nijedan proizvod koji u potpunosti odgovara svakoj osobi. Ukoliko kupcu proizvod ne odgovara - povrat proizvoda je u potpunosti besplatan.

POTRAŽITE LAB proizvode na www.mylapiel.com