Popularna pjevačica Madonna prije tri godine predstavila je u Japanu vlastitu liniju za njegu kože, MDNA Skin, a sada je otkriveno da linija ovih proizvoda, dolazi i u SAD. Pjevačica je otkrila što ju je motiviralo za stvaranje ove beauty linije, nastale prvenstveno iz osobnih potreba pjevačice.

'Jedan od najvećih problema koji sam imala bilo je pronalaženje proizvoda za lice na koje mogu staviti šminku, a potom izaći na pozornicu i znojiti se pod svjetlima reflektora', rekla je Madonna i dodala: 'Dok sam plesala i pjevala i ljudi su skakali oko mene, kosa mi je padala na lice i šminka mi je nestajala s lica. Htjela sam stvoriti nešto što bi odgovaralo svim tim elementima i izazovima'. Pjevačica u liniji proizvoda ima i masku od gline za stražnjicu Chrome Clay, a njezino objašnjenje je jednostavno. 'Imate kožu na stražnjici. Zar drugi ne gledaju u nju? I stražnjica ima publiku. Barem jednu osobu!'

Najdraži Madonnin proizvod jest tonik za lice Rose Mist s mirisom ruže koji pomaže revitalizirati kožu i dati joj svježi izgled. Pjevačica je jednom prilikom izjavila da bi njega nosila na pusti otok kad bi mogla odabrati samo jedan proizvod, što ne čudi s obzirom na to da je za ovaj tonik isprobala 50 različitih mirisa ruže kako bi pronašla onaj savršeni.

Najbolji pokazatelji uspjeha pjevačici su njezina djeca. 'Kada moj 17-godišnjak dođe k meni i kaže: ‘Mama, ponestalo mi je proizvoda MDNA Skincare, možeš li mi donijeti još?’, znate da ste stvorili nešto sjajno', otkrila je popularna pjevačica. N. P. Fotografije Instagram